Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با پیروزی مارسی و تساوی لیون دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته چهارم لوشامپیونه فرانسه امروز (یکشنبه) 5 بازی برگزاری شد که در مهمترین آنها تیم‌های مارسی و لیون به میدان رفتند. مارسی نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با نتیجه 3 بر صفر میزبان سرسخت خود تیم نیس را از پیش رو برداشت که در این بازی بازیکن جدید مارسی الکسیس سانچس دو بار در دقایق 10 و 43 گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاوارس هم در دقیقه 37 دیگر گل بندرنشینان را به ثمر رساند. مارسی با این نتیجه 10 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر بازی مهم لیون که میهمان تیم رمس بود برابر میزبانش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد. ایتو  در دقیقه 24 رمس را پیش انداخت اما 10 نفره شدن این تیم در دقیقه 63 با اخراج یکی از بازیکنانش حفظ نتیجه را برای آن سخت کرد و به این ترتیب موسی دمبله چهار دقیقه به پایان لیون را از شکست نجات داد. این گل اما برای خفظ روند پیروزی‌های متوالی لیون - تیمی که یک بازی معوقه هم دارد - کافی نبود. لیونی‌ها اکنون با 7 امتیاز از سه بازی در رده چهارم قرار دارند.

در بازی‌های دیگر لوشامپیونا نتایج زیر رقم خورد:

تروا 3 - آنژه یک
لوریان 2 - کلرمون‌فوت یک
برس صفر - مون‌پولیه 7

در آخرین و مهمترین بازی هفته چهارم لوشامپیونه از ساعت 23:15 به وقت تهران پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میزبان موناکو است و در صورت پیروزی در این بازی 12 امتیازی می‌شود از رده سوم بالاتر از مارسی و لانس 10 امتیازی، در صدر جدول قرار خواهد گرفت.

لوشامپیونه| برتری لیل مقابل آژاکسیو

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیون مارسی لیون مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس