Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به ایام اربعین امام حسین علیه‌السلام، آستان مقدم حرم حسینی، آماده سازی بین الحرمین برای استقبال از ده‌ها میلیون زائر را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام حسین، طی روزهای اخیر،‌ تیم‌های فنی و مهندسی بخش تعمیر و نگهداری آستان امام حسین اقدام به نصب تعدادی پل آهنی در نزدیکی حرم امام حسین علیه السلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته «یوسف اسعد السعیدی» رئیس بخش تعمیر و نگهداری آستان، یکی از پل‌ها در نزدیکی باب قبلة امام حسین علیه السلام قرار گفته و پل دیگر نیز در بین الحرمین نصب شده است.

این پل‌ها که طی سال‌های گذشته نیز در ایام اربعین در این مناطق نصب می‌شده، در بهبود حرکت سیل جمعیت در اطراف حرم امام حسین در روزهای منتهی به اربعین، کمک شایانی می‌کند.

اسعد السعیدی گفت که طی سال جاری، پل‌های آهنی با طراحی جدیدی ساخته و نصب شده‌اند تا ورود و خروج دسته‌های عزاداری در اربعین حسینی به صورت منظم انجام شود.

وی افزود که بخش تعمیر و نگهداری آستان مقدس امام حسین، طرح کاملی را برای ارائه بهترین خدمات به زائران حرم امام حسین علیه‌السلام و برادرش، ابالفضل العباس علیه‌السلام در روزهای زیارت میلیونی اربعین آماده کرده است.

 

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین اربعین حسینی آستان مقدس امام حسین علیه السلام امام حسین علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی نژاد روز یکشنبه در شورای اداری خوزستان اظهار کرد: توجه استاندار خوزستان به مسائل فرهنگی بسیار ستودنی بوده و امیدوارم که بتوانیم در مسیر تحکیم معارف و برکات اهل بیت (ع) گام برداریم.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز دروازه تشیع است افزود: مردم ایران با ورود امام رضا (ع) به مذهب تشیع روی آورده و به برکت ایشان هر ساله میلیون ها زائر حسینی عازم کربلا می شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: به همت آستان قدس رضوی در ایام کرونا، سیل، بازسازی مساکن و اشتغال اقدامات موثری انجام شد و این روند همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی آستان قدس رضوی به استان خوزستان بیان کرد: با تزریق این اعتبار و به کمک سپاه و استانداری در شعیبیه خوزستان کارهای خوبی صدرت گرفت تا حدی که مهاجرت معکوس از شوشتر به این منطقه صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد افزود: کانون های خوزستان در مسائل آموزشی اقدامات موثری انجام داده همچنین در اهدای جهیزیه به خوبی عمل کردند.

وی به جشن های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: بنا نداریم که این جشن ها به صورت دولتی انجام شود بلکه جلوه مردمی بودن آن بسیار مهم است. هر جا مردم را وارد صحنه کردیم پیروز میدان بودیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است