Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:12:14 GMT

تیرک دوبل؛ چیو گل نکردی امباپه! (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۴۸۴

تیرک دوبل؛ چیو گل نکردی امباپه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها امشب در حالی مقابل موناکو به تساوی 1-1 رسیدند که 3 بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند. به این ترتیب از ابتدای فصل قبل تاکنون 28 بار توپ را به تیر دروازه حریفان کوبیدند که 12 بار بیشتر از تیم بعدی است.
اما بدشانسی آنها در زدن توپ به تیر دروازه امشب ابعاد تازه‌ای پیدا کرد و آنها در فاصله چند ثانیه، دو بار تیرک دروازه موناکو را به لرزه درآوردند و نتوانستند در نیمه اول به گل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تنها ثانیه هایی به پایان 45 دقیقه نیمه اول مانده بود، مسی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، دروازه الکساندر نوبل را هدف قرار داد اما توپ با بدشانسی به تیرک سمت راست برخورد کرد. ولی توپ برگشتی دقیقا به جایی رفت که کیلیان امباپه حضور داشت. 

ستاره فرانسوی پشت محوطه شش قدم در حالی صاحب موقعیت شد که نوبل در سمت دیگر روی زمین افتاده بود و او مقابل دروازه خالی به راحتی می توانست کار را تمام کند. اما ضربه او در عین ناباوری به تیرک عمودی سمت چپ برخورد کرد و به بازی برگشت.

چهره بهت زده جان‌لوئیجی دوناروما که کارگردان تلویزیونی آن را به نمایش کشید در واقع بازتاب شگفتی همه طرفداران پی اس جی بعد از دیدن این صحنه بود. 
 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند