Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان فصل گذشته رقابت‌‌های لالیگای اسپانیا، سومین هفته از فصل جدید این رقابت‌ها را با یک پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لالیگا، بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در کاتالونیا میهمان اسپانیول بود و میزبان سرسختش را به لطف گل‌های دیرهنگام از کریم بنزما با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئالی‌‌ها خیلی زود و در دقیقه 12 توسط وینیسیوس جونیور گل نخست را به ثمر رساندندt اما دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول دروازه‌شان توسط خوسلو باز شد. اسپانیول تا دقیقه 88 برابر حملات رئال مادرید مقاومت کرد تا حداقل یک امتیاز از این بازی خانگی بگیرد اما کریم بنزما، مرد سال فوتبال اروپا پاس رودریگو را به گل دوم کهکشانی‌‌ها تبدیل کرد. کار اسپانیول برای بازگشت به بازی با اخراج مدافعش بنجامین لاکوم سخت‌تر شد و گل دوم بنزما در دقیقه دهم وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم تیرخلاصی بود که کار تیم میزبان را یکسره کرد.

به این ترتیب رئال مادرید با کسب سومین پیروزی متوالی‌اش و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به رئال بتیس که آن هم 9 امتیازی است، صدرنشین شد. پس از مادریدی‌ها و بتیس، بارسلونا با 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

لالیگا| پیروزی بارسلونا مقابل تیمِ رونالدو با گل‌های لواندوفسکی/ حضور لاپورتا در ورزشگاه با صورتی کبود! + عکس

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم بنزما لالیگا رئال مادرید کریم بنزما لالیگا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم

در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه ۱۵، آنخل کورئا در دقیقه ۵۲ و اونای سیمون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) در مقابل تنها گل بیلبائو که در دقیقه ۴۵ توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید، پیروزی اتلتیکو را رقم زد.

روخی بلانکوی با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رتبه چهارم تثبیت کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز پنجم است و تقریبا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!