Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@03:10:40 GMT

وجود مرز با رونق اقتصادی برای شهر مرزی بانه حیاتی است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۵۷۳

وجود مرز با رونق اقتصادی برای شهر مرزی بانه حیاتی است

ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه در گفت وگو با خبرگزاری تقریب، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در ابتدای سال های پیروزی انقلاب اسلامی طرح نابودی مسئولان طراز اول مملکت در راس فعالیت های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب قرار داشت. یکی از ثمرات تصمیمات شیطانی آنها،‌ در واقعه هشتم شهریور محمدعلی رجایی رئیس جمهوری محبوب و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر نخست وزیر، در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی برای مردم است، لذا از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند و قدرشناس زحمات مسئولین باشند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت، چرا که حقیقتاً خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب و حتی کشورهای همسایه نیست و با آغاز انقلاب اسلامی، عدالت نیز در جامعة ما، جایگاه اصلی خود را یافت و همه جامعه از عدالت اجتماعی و اقتصادی بهره مند شده اند.
 
ماموستا کریمی عنوان کرد: در طول این 43 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، نظام خدمات بسیار چشمگیر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و ... داشته است و می بینیم که خدماتی همچون گاز، برق، آب، تلفن، جاده و ... در محروم ترین و دورترین نقاط کشور ایجاد شده است.
 
امام جمعه موقت شهرستان بانه تأکید کرد: رسیدن به امنیت پایدار اقتصادی تلاش جهادگونه مسئولین را می طلبد، لذا هفته دولت هفته خدمت رسانی به مردم است و حضور مداوم مسئولین در نماز جمعه و برقراری میز خدمت موجب امید در دل مردم و آحاد جامعه می گردد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم باید همراه و همدل دولت در رفع مشکلات کشور باشند تا کشور به قله های رفیع پیشرفت دست بیابند.
 
امام جمعه موقت شهرستان بانه به حضور استاندار کردستان در این شهرستان در هفته دولت و افتتاح چندین پروژه اشاره کرد و بیان نمود: رفع بیکاری جوانان، رونق بازارهای مرزی، ساماندهی کولبران مهترین مطالبه بحق مردم شهرستان از استاندر بود و انشاءالله با پیگری استاندار و عنایت دولت سیزدهم بازارهای مرزی شهرستان بانه رونق بگیرد.
 
ماموستا کریمی متذکر شد: بیکاری ریشه همه آسیب های اجتماعی است و مهترین ابزار سوء استفاده دشمنان علیه انقلاب است، لذا وجود مرز با رونق اقتصادی برای شهر مرزی بانه حیاتی است.
 
وی با اشاره به روز کارمند گفت: شهرستان بانه دوازده شهید والامقام کارمند تقدیم انقلاب اسلامی نموده است، کارمندان دارای کرامت و خصوصیات ارزشمند اخلاقی هستند و تکریم ارباب رجوع از ویژگی های کارمندان نمونه است.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بازار آزاد مرز کولبران دولت سیزدهم کردستان انقلاب اسلامی شهرستان بانه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند