Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:17:01 GMT

با سرمایه ۵ میلیارد تومانی کجا خانه بخریم؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۶۲۹

با سرمایه ۵ میلیارد تومانی کجا خانه بخریم؟

 اگر قصد سرمایه‌گذاری با سرمایه ۵ میلیارد تومان در تهران را دارید، انتخاب‌های مختلفی در مناطق و محله‌های مختلف پایتخت پیش روی شما قرار دارد. در این گزارش منازل ۵ میلیاردی تهران را معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شما با سرمایه ۵ میلیارد تومانی می‌توانید واحدی ۱۰۲ متری در باغ‌فیض که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین واحدی دیگر در صادقیه با متراژ ۱۱۳ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را با ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱۳ متری در جیحون که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر آپارتمانی ۳ خوابه در محله پونک بخواهید، میتوانید واحدی ۹۰ متری که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را به ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 ارزش واحدی ۲۱ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان است.

واحدی دیگر در ستارخان با متراژ ۱۰۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته است، در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۸۷ متری در جنت‌آباد مرکزی با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۹ سال، ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

اقتصاد آنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای پروژه های نهضت ملی  جزو برنامه‌ها و اولویت های ما به شمار می رود  افزود: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی با بیان اینکه  از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است گفت:۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از تمامی سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کرده و اقدام به اجرای پروژه‌ها عمرانی و تجاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار