Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصرف کراتین با چای،‌ قهوه معمولی و آب‌میوه تاثیری منفی بر جذب این ماده توسط بدن ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست، یکی از سوالات مهمی که از سوی ورزشکاران مطرح می‌شود مصرف کراتین با آب میوه،‌ چای یا قهوه است. اینکه آیا مصرف کراتین با آب میوه‌ها به خصوص آب میوه‌های اسیدی تاثیری بر جذب آن ‌دارد؟ آیا حل کردن کراتین در چای و قهوه نیز تاثیر سوء برجذب آن دارد؟ مصرف کراتین با نوشیدنی‌ها حاوی کافئین ممکن است؟ این‌ها همه سوالاتی است که از سوی ورزشکاران مطرح می‌شود و باید به آن پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این مطلب که از سوی سودابه وحدت تهیه شده و توسط فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایران اکونومیست قرار گرفته،‌ آمده است: مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که مصرف همزمان کراتین و مقادیر زیاد کافئین ممکن است اثرات بدی بر جذب کراتین داشته باشد ولی حل کردن کراتین در چای و قهوه‌های معمولی تاثیری بر جذب کراتین ندارد.

همچنین مطالعات درمورد مصرف همزمان کراتین و آب میوه‌ها هم تاثیری سویی را نشان نداده است؛ قاعدتا این مطلب منطقی است زیرا میزان اسید آب میوه‌ها مانند آب پرتقال و آب انگور و... خیلی کمتر از اسید معده است پس اگر اسید معده اثر تخریبی بر کراتین ندارد، آب میوه‌ها هم تاثیر مخرب ندارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کراتین ، آبمیوه ، چای ، قهوه ، علم ورزش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کراتین آبمیوه چای قهوه علم ورزش مصرف کراتین آب میوه ها بر جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد