Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد تاکنون ۲۹ هزار و ۲۵۶ نفر ثبت‌نام خود را در ۱۷ هزار و ۱۵۵ گروه قطعی کردند و بقیه تا چند روز مانده به اربعین می توانند اقدام کنند.

به گفته وی، بر اساس مقررات، افرادی می‌توانند عازم سفر اربعین شوند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل ۲ دُز واکسن و در صورت گذشت ۶ ماه از دز دوم، دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان کرد: مرز چزابه به عنوان مرز ورود و خروجی زائران استان یزد تعیین شده و خدمات به زائران تنها در این مرز ارائه و زمان اعزام زائران پیاده روی اربعین حسینی به صورت زمینی و هوایی در ماه صفر انجام می‌شود.

شریفی گفت: تمامی علاقه‌مندان به حضور در پیاده روی اربعین حسینی باید از طریق سامانه سماح اقدام لازم در موعد مقرر داشته باشند و تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم معنوی فراهم است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت پیاده روی اربعین یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت پیاده روی اربعین یزد سازمان حج و زیارت پیاده روی اربعین یزد پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان