Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:47:19 GMT

بیمارستان‌های دورود در شرایط خیلی خوبی نیستند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۱۵۲

بیمارستان‌های دورود در شرایط خیلی خوبی نیستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بیمارستان‌های دورود در شرایط خیلی خوبی نیستند.

فرهاد زیویار در مراسم افتتاح فاز ۲ اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود، اظهار کرد: بیمارستان‌های دورود در شرایط خیلی خوبی نیستند و در حال بازسازی و نوسازی هستند.

وی با بیان اینکه در این راستا یک هزار مترمربع به ظرفیت درمانی شهرستان اضافه شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط فضاهای درمانی و بیمارستانی دورود، دولت مصمم به احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی مشکلات فنی دارد و نظر نهایی در این خصوص به‌زودی ابلاغ می‌شود که امیدواریم با تکمیل این طرح، استقلال درمانی دورود حفظ و از اعزام بیمار به شهرهای همجوار جلوگیری شود.

زیویار اضافه کرد: طرح بازسازی فاز دوم اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود به متراژ یک هزار مترمربع، با سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خرید و نصب تجهیزات پزشکی، افتتاح شد.

وی بیان کرد: اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود دارای سه تخت سی پی آر، هشت تخت فوریت‌های پزشکی، ۲ تخت اتاق سوختگی، یک تخت اتاق عمل، ۱۴ تخت رادیولوژی، آزمایشگاه و اتاق پزشک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها لرستان استاندار لرستان بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد