Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@07:41:55 GMT

خرید واکس چرم طبیعی پی واکس بیز

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۱۹۰

به صورت عمومی واکس چرم به ماده ای اطلاق می شود که با کشیدن بر روی چرم ایجاد لایه ی شفاف کرده که وظیفه ی محافظت را به وضوح انجام می دهد.

باید روغنی مناسب و کاربردی در این واکس ها به کار رفته باشد که باعث برقراری و جایگزین چربی موجود در چرم طبیعی و مصنوعی باشد بر اساس معیار های مختلفی از قبیل کیفیت و میزان تاثیرگذاری واکس ها می توان این محصول را به لحاظ سطح کیفی طبقه بندی کرد و از جمله موارد مهمی است که به هنگام خرید واکس مبل چرم مصنوعی مورد توجه قرار می گیرد این محصول در جهت پیشگیری از لکه ها و ساییدگی نیز مورد استفاده قرار گرفته و با پدید آوردن تهویه مناسب و مطبوع از طریق منافذ، پیشگیری از ترک را مهیا می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ملزومات و وسایل کاربردی در زمان نگهداری از چرم استفاده و خرید واکس چرم طبیعی می باشد که باعث مانع شدن از هرگونه عیب و نقصی در وسایل چرمی شما می گردد.

از آنجایی که مراقبت از مبلمان چرم کار سختی است بنابراین در برخی موارد استفاده از این واکس ها از جنس پارچه چرمی شما بسیار موثر عمل کرده و کار را برای شما آسان کرده است برای تمیزگی و پاک کردن چرم مصنوعی تحت هیچ شرایطی نباید از مواد شوینده که دارای آمونیاک است است استفاده نمایید زیرا موجب ایجاد شکستگی در سطح آن می شود، بهتر است از واکس چرم مصنوعی مبل استفاده شود تا چرم از بین نرود.

واکس چرم مپرا

اگر به دنبال براق کردن داشبورد اتومبیل خود هستید واکس چرم مپرا  بهترین گزینه برای این کار است. این محصول چرم را به صورت طبیعی براق می کند و باعث درخشش آن می شود. عدم وجود چربی در فرمولاسیون این محصول سبب شده تا از آسیب به بافت چرم جلوگیری کند و از رگه رگه شدن و یا پوسته شدن چرم جلوگیری کند.

همچنین استفاده از واکس چرم مپرا باعث جلوگیری از آسیب اشعه ماورای بنفش خورشید می شود. این ویژگی بسیار کاربردی بوده و طول عمر چرم داشبورد اتومبیل شما را تضمین می کند. قبل از استفاده، سطح مورد نظر را تمیز کرده و سپس از واکس استفاده نمایید. این کار موجب عملکرد بهتر واکس و درخشش بیشتر آن می شود.

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد واکس چرم پی واکس محصولی کاملا ایرانی بوده و با ترکیباتی غیر نفتی مانع آسیب به بافت چرم می شود. در گذشته استفاده از مواد نفتی در تهیه واکس بسیار رایج بوده که این امر سبب ایجاد بوی نامطبوع در محصول نهایی می شد که بسیار ناخوشایند بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم داده ها، تولید کنندگان موفق شدند تا مشتقات نفتی را از فرمولاسیون واکس ها حذف کنند و محصولی بر پایه ترکیبات طبیعی همراه با رایحه های خوشایند و دلنشین تولید کنند.

این نوع واکس بی رنگ بوده و قابلیت استفاده برای هر نوع چرمی را دارد این محصول بر پایه روغن های طبیعی و ارگانیک بوده که مانع از ترک خوردن و پوسته ریزی چرم می شود. به طور کلی عمل تغذیه چرم با استفاده از این محصول شگفت انگیز اتفاق می افتد.

واکس چرم بیز

واکس چرم از انواع مختلفی؛ تمیز کننده چرم، مراقبت کننده چرم، براق کننده چرم، باز کننده فضاهای تنگ پوشاک چرمی از جمله کفش، ضد آب می باشد.

تمیز کننده چرم؛ به عنوان یک فوم تمیز کننده آلودگی را از محصولات چرمی تمیز و باعث رفع لکه هایی که با مواد شیمشایی غیر قابل تمیز کردن می باشد. مراقبت کننده چرم؛ استفاده از این محصول باعث براقی و درخشش محصولات شما می شود که کاربر را ترغیب به پوشیدن آن می کند که یک اثر لذت بخش است. براق کننده چرم؛ از موادی تشکیل شده که باعث احیای رنگ محصولات شده که این واکس استاندارد باعث جلوگیری از خشک شدن کفش می شود.

چرم به دلیل مزایای فروانی که دارد از نظر سبک، با دوامی به مراقبت های بخصوصی احتیاج دارد که یکی از این مراقبت ها واکس چرم بیز است.

باز کننده فضاهای تنگ چرم؛ گاهی اوقات انسان کفش چرم متناسب با پای خود را خریداری می کند اما بعضی از جاهای آن مانند پنجه، ساق پا که باعث ناراحتی مصرف کننده می شود که استفاده از آن در این نقاط باعث جا باز کردن کفش می شود که به سایز مناسب کفش خود می رسید.

واکس ضد آب؛ پس از این که محصولات چرمی را به خوبی تمیز کردید، حال باید آن را در برابر عوامل محیطی همچون باران، برف و غیره محافظت کنید که به دلیل خاصیتی که چرم دارد نباید آن را در معرض آب قرار دهید که واکس ضد آب طبق پیشرفت تکنولوژی، از محصولاتی که جنس چرم هستند برای ضد آب و ضد لک بودن آن مناسب و قابل استفاده هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کننده چرم واکس چرم واکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم رونمایی این فیلم به کارگردانی ابوالفضل توکلی دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

امیرسلیمانی متولد ۱۳۲۱ بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی گوناگون مانند هزاردستان، شاه دزد، دبیرستان خضرا، تبریز در مه، معمای شاه و دوقلو‌ها بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟