Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی، معاون عمران و ترافیک منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: براساس بازدید‌های انجام شده با مدیر منطقه، برنامه ریزی‌هایی درخصوص بهسازی معابر صورت گرفته است که با اولویت بندی درحال جدول گذاری معابر هستیم.

او می گوید: بر همین اساس عملیات جدول‌گذاری وروکش آسفالت خیابان بزرگمهر غربی با صرف بالغ بر دو هزار تن آسفالت و چهار هزار متر جدولگذاری و به پایان رسیده و جدول گذاری دربلوار انوشیروان غربی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: با توجه به اینکه عملیات جدول گذاری با سرعت بسیار خوبی درحال انجام است، امیدواریم قبل از رسیدن فصل باران بتوانیم بیشتر معابر سطح منطقه را بهسازی کنیم.

او از روند تعویض و بازسازی جداول سطح منطقه تا بهسازی مطلوب معابر خبر می دهد و می گوید: این عملیات ادامه دارد و بعداز اتمام جدول‌گذاری روکش آسفالت نیز انجام می‌شود.

معاون عمران و ترافیک منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: درحال حاضر به جهت سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها، اکیپ‌های فعال در یک معبر متمرکز شده اند تا ضمن سرعت بخشیدن به اجرای کار، به کیفیت آن نیز افزوده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات عمرانی مدیریت شهری جدول گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال