Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:27:02 GMT

برخورداری 25 هزار نفر از طرح‌های هفته دولت درمیان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۳۹۴

برخورداری 25 هزار نفر از طرح‌های هفته دولت درمیان

مهدی فرجامی‌فرد، فرماندار درمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: امسال در طی هفته دولت در شهرستان درمیان پروژه‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی حدود ۱۱۰ پروژه بوده که تقدیم مردم شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در طی هفته دولت ۱۰۸ مورد است، تصریح کرد: جمعیت برخوردار از این طرح‌ها و پروژه‌ها ۲۵ هزار نفر با ۶ هزار و ۳۵۶ خانوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درمیان ادامه داد: حدود ۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های قابل افتتاح در طی این هفته هزینه شده است.

فرجامی‌فرد از کلنگ‌زنی دو پروژه در این شهرستان با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان در طی هفته دولت خبر داد و افزود: قالب پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان در حوزه عمرانی، روستایی و شهری است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌ها این شهرستان اشاره داشت و گفت: در حوزه عمرانی در این شهرستان راه روستایی شکری و احمدآباد افتتاح شده است.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای سطح شهرستان با اعتبار ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های مهم درمیان است، یادآور شد: همچنین در طی این هفته کتابخانه‌ای با همکاری بنیاد علوی در روستای نوغاب ساخته و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی تجهیز شده و اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه دو پروژه مجتمع گلخانه‌ای با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و خط شماره دو تولید آجر سفال در روستای علی‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده که در هفته دولت افتتاح خواهد شد، یادآور شد: این دو پروژه در حوزه اشتغال شهرستان بسیار مؤثر خواهند بود.

وی از احداث پانسیون پزشکان علوی بیمارستان خاتم الانبیاء با اعتبار یک‌میلیارد و ۶۰ میلیون تومان خبر داد و بیان داشت: این پروژه با کمک بنیاد علوی ساخته شده که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه افتتاح گازرسانی به پنج روستا و پنج واحد صنعتی در ناحیه صنعتی شهرستان در هفته دولت گفت: آغاز عملیات گازرسانی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان نیز در دستور کار برنامه‌های این هفته است.

فرجامی‌فرد به پروژه‌های حوزه آبرسانی شهرستان اشاره داشت و اضافه کرد: دو پروژه مهم آبرسانی به روستای مرزی خیرآباد که با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه شهید ناصری و یکی از خیران با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و آبرسانی به یکی دیگر از روستاهای این شهرستان با اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شاخص درمیان در طی هفته دولت است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه افتتاح خانواده های برخوردار فرجامی فرد درمیان فرماندار درمیان اعتباری بالغ طی هفته دولت میلیون تومان فرجامی فرد دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان در بین ۱۱ فرمانداری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرجامی فرد، با بیان اینکه این ارزیابی بر اساس ۸ شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است، افزود: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری های کشور ابلاغ شده و در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی‌ فرمانداری فرجامی فرد گفت: «محور امنیتی انتظامی»،«توسعه و مشارکت سیاسی»،«هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی»، «عمران توسعه امورشهری و روستایی»، «مدیریت بحران»، «هماهنگی امور اقتصادی»، «زنان و خانواد»،«ارزیابی وسلامت اداری و پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان» محورهای هشت گانه ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ است که توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، و ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا این فرمانداری بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

فرماندار درمیان تصریح کرد: فرمانداری درمیان در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی نسبت به سال های گذشته شده که جا دارد از پشتیبانی های استاندار محترم، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی قدردانی نمایم.

فرجامی فرد افزود: بی‌شک تحقق این موفقیت مهم بدون همراهی مردم شریف شهرستان دارالتقریب درمیان و اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ های تابعه در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • پول هست زمین نیست!
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور