Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:30:18 GMT

چرا ورزشگاه غدیر به بازی استقلال خوزستان نرسید؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۴۷۷

چرا ورزشگاه غدیر به بازی استقلال خوزستان نرسید؟

ایسنا/خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز نتوانست پس از سال‌ها مجددا پذیرای تیم‌های فوتبالی باشد.

در حالی که ورزشگاه غدیر اهواز پس از سال‌ها کم‌توجهی در حفظ و نگه داری آن، به واسطه سپردن به شرکت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان سر و سامان گرفت تا بتواند پس از چندین سال پذیرای بازی نمایندگان خوزستان در لیگ یک کشور باشد، این ورزشگاه شب گذشته نتوانست از بازی دو تیم استقلال خوزستان و شهرداری همدان میزبانی کند و نماینده استان در زمین چمن باشگاه فولاد از حریف همدانی خود میزبانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به گفته کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، ورزشگاه کاملا بازسازی شده است اما چون زمین چمن آن زیر کشت رفته است، فعلا استقلال نمی‌تواند در این ورزشگاه بازی کند.

همچنین مدتی پیش، برق ورزشگاه به دلیل بدهی سال‌های قبل، از سوی شرکت برق اهواز قطع شد که با رایزنی مسئولان باشگاه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مشکل برق حل شد.

ورزشگاه ۴۹ هزار نفری غدیر اهواز در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. ورزشگاه غدیر تاکنون میزبان مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیایی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان بوده است. این ورزشگاه در محدوده شمال‌غربی اهواز در کنار جاده اهواز - اندیمشک در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار ساخته شده است که طی سال‌های گذشته به دلیل نگهداری نادرست از رده خارج شده بود؛ بر اثر نگه داری نامناسب، زمین چمن آن کاملا سوخته و به تأسیسات آن نیز آسیب بسیاری وارد شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز تيم فوتبال استقلال خوزستان استقلال خوزستان ورزشگاه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم شامگاه شنبه در نشست خبری پیرامون مسائل فوتبال استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر، اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

بنی تمیم با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه گفت: امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

مدیر کل ورزش جوانان خوزستان، درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز اظهار کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

کد خبر 6090512

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است