Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته دولت به تشریح خدمات ارایه شده تعاون روستایی قزوین به جامعه کشاورزان و روستاییان، اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته، ۳۶۹ هزار و ۲۴۰ تن نهاده های دامی بین تولیدکنندگان دام و طیور توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین همچنین اظهار داشت: در مدت یاد شده همچنین ۳۹ هزار و ۵۶۴ تن آرد و ۳۱ هزار و ۹۶۲ لیتر سموم شیمیایی در اختیار روستاییان و کشاورزان قزوینی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: در سال گذشته ۶۱ هزار و ۸۷۸ تن انواع کودهای شیمیایی، آلی و ریزمغذی تامین شد و در اختیار کشاورزان قزوینی قرار گرفت.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین در ادامه به آمار توزیع مواد سوختی از سوی شبکه تعاون روستایی بین روستاییان قزوین اشاره کرد و گفت:در یکسال گذشته ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع سوخت شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل و گاز میان جامعه هدف توزیع شده است.

خرید توافقی بیش از ۴۰۵ هزار تن محصول از کشاورزان قزوینی

این مسوول گفت: خرید توافقی ۴۰۵ هزار و ۷۸۲ تن انواع محصولات کشاورزی و دامی نیز از دیگر خدمات ارایه شده تعاون روستایی قزوین به کشاورزان و روستاییان در طی یک سال اخیر بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اظهار داشت: خرید توافقی محصولات از کشاورزان نقش مهمی در حمایت از کشاورزان و کنترل و تنظیم بازار محصولات اساسی دارد.

این مسئول با اعلام اینکه در این مدت بیش از ۷۴ هزار تن گندم و هفت هزار و ۲۲۱ تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است، گفت: هدف از خرید تضمینی گندم و کلزا ذخیره سازی قابل اتکای محصولات استراتژیک و ایجاد تعادل در نظام تولید، حمایت از کشاورزان، تقویت تولید داخلی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان است.

رحمانی با بیان اینکه استان قزوین در تامین میوه شب عید و ایجاد ثبات در این بخش از بازار پیشتاز و موفق بود، افزود: در همین راستا در نوروز 1401 حدود ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب زرد و قرمز در بیش از ۷۰ غرفه در مناطق مختلف شهر قزوین توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین در ادامه از حسابرسی سالیانه و عملیاتی ۱۳۰ اتحادیه و شرکت تعاونی در این مدت خبر داد و گفت: حسابرسی سالیانه و عملیاتی از اتحادیه ها، شرکت های تعاونی روستایی، تولید، کشاورزی و زنان استان قزوین به منظور مشخص شدن عملیات مالی شبکه انجام می شود.

برچسب‌ها هفته دولت تعاون روستایی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت تعاون روستایی استان قزوین هفته دولت تعاون روستایی استان قزوین مدیر تعاون روستایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین