Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان با بیان این مطلب افزود: سال‌ها تلاش و زحمت کشیده‌ام که بتوانم به یک مدال خوشرنگ در المپیک دست پیدا کنم و تا رسیدن به این مهم دست از تلاش بر نخواهم داشت.

وی در مورد اینکه چند سال دارد و چه مدتی است که در تیم‌های ملی حضور دارد گفت: ۲۸ سال سن دارم و نزدیک به ۱۰ سال است که در تیم‌های ملی حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه مدال‌هایی را برای کشورم کسب کرده‌ام که مهمترین آن ۳ مدال برنز جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی است.

گرایی در مورد وضعیت جسمانی خود گفت: کمی آسیب دیده بودم و برای همین در رقابت‌های بین المللی لهستان، رعایت کردم تا آسیب دیدگی تشدید نشود و در حال حاضر شرایط خوبی دارم و از نظر وزنی هم مشکل خاصی نیست.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در مورد رقابت‌های جهانی پیش رو گفت: هدف من کسب مدال طلاست و پس از آن نیز کسب یک مدال خوشرنگ از المپیک؛ تمام تلاشم را خواهم کرد که به این مهم دست پیدا کنم و موجب سربلندی و افتخار کشورم باشم.

گرایی در مورد اینکه حضورش در تیم‌های ملی، از نظر اقتصادی تأثیری بر زندگی شخصی اش دارد یا خیر گفت: قطعاً تأثر دارد، اما خدا بزرگ است و ما نیز راضی هستیم به رضای او، یکسری وعده‌ها در مورد استخدام و کمک به ما از طرف برخی مسئولین داده شد که تاکنون محقق نشده و ما دیگر به این قول‌ها عادت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته این مسائل از انگیزه ما چیزی کم نمی‌کند و قطعاً ما برای شادی دل مردم به مصاف حریفان می‌رویم و لطفی که مردم کشورم به خصوص مردم زادگاهم شیراز به من دارند ما را به ادامه کار دلگرم می‌کند.

گرایی در مورد اینکه اگر کشتی گیر نمی‌شد، چه ورزشی را انتخاب می‌کرد گفت: فوتبال را خوب بازی می‌کنم، قطعاً اگر کشتی نمی‌گرفتم، همین تلاش را در فوتبال می‌کردم الان یک فوتبالیست مطرح بودم.

فرنگی‌کار کشورمان در مورد فنی که به سنجاب پرنده معروف شده و در المپیک اجرا کرد، گفت: من در زمانی این کار را در المپیک کردم که چاره دیگری نداشتم، اما در حال حاضر بعضی از این فن استفاده می‌کنند که فرصت کارهای دیگر را هم دارند. این یک فن ریسکی است که گاهی اوقات به ضرر مجری فن تمام می‌شود.

دارنده ۳ مدال برنز جهان در مورد تغییرات به وجود آمده در خانه‌های کشتی تصریح کرد: قبلاً هم در خانه کشتی اسکان داشتیم و تمرین می‌کردیم، به نظرم تغییرات به وجود آمده زمین تا آسمان فرق دارد و در حال حاضر امکانات خوب و محل اسکان عالی در اختیار داریم. ضمن اینکه از نظر تغذیه نیز شرایط خوب است. از استخر روباز و پیست دومیدانی کمپ تیم‌های ملی استفاده می‌کنم و به نظرم وجود این پیست بسیار خوب است، چراکه بدون هیچ مزاحمتی می‌توانیم تمرینات خود را انجام دهیم.

گرایی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ملی پوشان مستحق کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و امیدوارم که تیم‌های ملی کشتی در این مسابقات خوش بدرخشند و موجب اهتزاز پرچم زیبا و سه رنگ کشورمان در صربستان شوند.

کد خبر 5575655

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمدعلی گرایی مسابقات قهرمانی جهان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال ورزشگاه آزادی مسابقات قهرمانی جهان وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال مس کرمان محمود خسروی وفا مهدی طارمی ریکاردو ساپینتو تیم ملی فوتبال ایران تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟