Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@11:57:19 GMT

انواع روش‌های تبلیغات و آگهی تخصص

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۷۱۶

انواع روش‌های تبلیغات و آگهی تخصص

از زمان‌های گذشته تا به امروز افراد برای معرفی کردن مهارت و کسب‌وکار خود از تبلیغات استفاده می‌کردند. تبلیغ و معرفی تخصص، محصول و خدمت، متناسب با شرکت، فرد و... به کسب و کار رونق می‌بخشد و باعث افزایش تعداد مشتریان ثابت او خواهد شد. در نظر داشته باشید که نحوه‌ انجام تبلیغات بسیار مهم است و شما باید اصول آن را به درستی بشناسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین سال قبل از روزنامه‌ها و مجلات مختلف برای درج آگهی و نیازمندی‌های شغلی استفاده می‌کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و استفاده‌ بیشتر مردم از گوشی موبایل هوشمند، سایت‌های آگهی و نیازمندی نیز راه‌اندازی شده‌اند که فرد می‌تواند تخصص خود را در این سایت‌ها درج نماید و افرادی که به چنین تخصص‌هایی نیاز دارند با آن‌ها تماس می‌گیرند.

سایت‌هایی مثل سایت آگهی دیوار، آگهی چی و... به عنوان سایت‌های‌های عمومی هستند که از همه موارد می‌توان در آن سایت‌ها تبلیغات وسایل دسته دوم و نو را کرد، ولی سایت‌هایی نیز مثل سایت آگهی تخصصم اینه هستند که فقط باید تخصص، محصولات و خدمات مرتبط به کسب و کار خود را در آن ثبت کنید. یعنی نمی‌توان هر موردی را در آن برای فروش و بازاریابی درج کرد و به عنوان سایت آگهی تخصصی‌تر و نیچ‌تری می‌باشد.

در این مقاله درباره مفهوم و مزایای بازاریابی آنلاین، انواع تبلیغات آنلاین و چند مثال برای سایت آگهی، تبلیغات و نیازمندی با شما صحبت خواهیم کرد.

مفهوم و مزایای بازاریابی آنلاین در مقایسه با روش‌های سنتی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون از اینترنت و سایت‌های مختلف، دیگر تعداد کمی از افراد تبلیغات را به روش‌های سنتی انجام می‌دهند. چراکه نصب انواع بنر، چاپ کاغذ، انجام تبلیغات مختلف بر روی بیلبورد و... هزینه نسبتا زیادی نیاز دارد و همچنین نظر تعداد کمی از افراد را می‌توان به تبلیغات خود جلب کرد. درنتیجه انجام تبلیغات به روش سنتی کارساز نیست و باید به فکر استفاده از اینترنت باشید‌.

در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین افراد می‌توانند محصولات و خدمات خود را از طریق صفحات و سایت‌های مختلف مثل سایت‌های آگهی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، سئو، شبکه‌های اجتماعی و... به مردم معرفی کنند. بازاریابی آنلاین بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از تبلیغات به شیوه سنتی بوده و فرد به راحتی می تواند عملکرد خود را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. با داشتن یک استراتژی و برنامه‌ریزی درست، می‌توانید به شغل خود رونق ببخشید و با کمک بازاریابی آنلاین به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسید.

انواع تبلیغات آنلاین کدام‌ها هستند؟

تبلیغات را می‌توان به عنوان هنری آمیخته با صنعت معرفی کرد که به منظور اطلاع‌رسانی به دیگر افراد انجام می‌شود. با انجام تبلیغات می‌توانید بدون حضور شخصی، محصولات، خدمات و تخصصص‌های خود را معرفی کنید و سبب افزایش رونق کسب‌وکارتان شوید.

اطلاع‌رسانی یعنی، آگاه کردن مشتریان از محصول جدید و باکیفیت، پیشنهاد خرید و استفاده از یک محصول، آگاه کردن مشتری در زمینه استفاده از محصول یا خدمات، تصحیح کردن برداشت‌های نادرست، ترغیب مشتریان، کاهش ترس خریداران و متقاضیان و جواب به سوال‌های آن‌ها جهت استفاده از محصول یا خدمت و....

شما می‌توانید برای معرفی محصول و یا خدمات خود از کانال‌ها و صفحات اینترنتی و سایت آگهی برتر کمک بگیرید. معمولا بازدید چنین صفحاتی بالا است و در مدت زمان کوتاهی تعداد کثیری از افراد می‌توانند آگهی شما را مشاهده نمایند. در ادامه به معرفی انواع تبلیغات آنلاین می‌پردازیم که عبارتند از:

تبلیغات نمایشی مثل بنر تبلیغات کلیکی مثل گوگل ادز تبلیغات متنی یا بازاریابی محتوا تبلیغات ویدیویی تبلیغات شبکه‌های اجتماعی پوش نوتیفیکیشن منظور از تبلیغات نمایشی چیست؟

تبلیغات نمایشی را می‌توان به ‌عنوان باسابقه‌ترین نوع تبلیغات آنلاین معرفی کرد. در این نوع تبلیغ، بنرهایی را در اطراف و داخل یک سایت اصلی مشاهده می‌کنید که می‌توانند اندازه‌ها و ابعاد گوناگونی داشته باشند. برای آنکه بنر شما جذابیت بیشتری داشته باشد بهتر است حالت‌های متفاوتی را طراحی کنید. بنر ساده، بنر متحرک یا بنر انیمشینی انواع اصلی بنرهای تبلیغات آنلاین هستند که کاربر باتوجه به نوع محصول و توضیحات آن می‌تواند بهترین نوع بنر را انتخاب نماید و در سایت آگهی درج نماید.

تبلیغات کلیکی مثل گوگل ادز

در تبلیغات کلیکی، فرد می‌تواند باتوجه به تعداد کلیکی که روی تبلیغات او‌ زده شده است، پول پرداخت کند. بیشتر کمپین‌هایی که به آن‌ها پول در ازای دیدن فیلم و نمایش پرداخت می‌شود، از تبلیغات کلیکی استفاده می‌کنند.

پلتفرم یکتانت به عنوان یک رسانه داخلی تبلیغات کلیکی است و گوگل ادز نیز نوع بین المللی از تبلیغات کلیکی است که فرد می‌تواند در کلیدواژه‌های مورد نظر در صدر نتایج جستجوهای گوگل ظاهر شود. گوگل در ازای هر کلیک، ارز بین‌المللی را می‌گیرد و به نمایش‌دهنده نیز پرداخت می‌کند.

تبلیغات متنی یا بازاریابی محتوا

برخی از افراد تبلیغات متنی را به دیگر تبلیغات ترجیح می‌دهند. در این نوع از تبلیغات فرد همانند روش‌های سنتی، محصولات و خدمات خود را به صورت متنی تایپ کرده و آن متن را در سایت‌های مربوط به خود به صورت رپورتاژ آگهی منتشر می‌کند. برای نشر این آگهی‌ها باید هزینه‌ای را به سایت مورد نظر پرداخت نمایید. سفارش رپورتاژ آگهی از سایت های مختلف مثل تخصصم اینه، تریبون، رپورتاژ ادز، راش وب و... یکی از این موارد است که می‌توانید تخصص خود را در قالب مقاله‌ای تخصصی در سایت مقصد منتشر کنید.

تبلیغات ویدیویی

در تبلیغات ویدیویی شما باید محتوایی ویدیویی را متناسب با محصولات، خدمات شرکت‌ و تخصص خود آماده‌ کنید و در سایت‌های ویدیویی مثل یوتیوب، آپارات، نماشا و... منتشر نمایید. معمولا مدت زمان این ویدیوها کم است و هدف آن رساندن پیامی برای معرفی برند، محصول یا خدمتی خاص به مخاطبان خود می‌باشد.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از مرسوم‌ترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. چرا که تعداد کثیری از مردم در اپلیکیشن‌ها و صفحات اینترنتی مختلف ثبت‌نام کرده‌اند. برای آنکه در این نوع تبلیغات موفق عمل کنید باید با توجه به تعداد بازدید‌کنندگان بهترین شبکه‌های اجتماعی را برای انجام تبلیغات انتخاب نمایید.

پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن نوع نسبتا جدیدی از تبلیغات آنلاین است. زمانی که کاربری به سایت شما مراجعه می‌کند با کسب اجازه از او می‌توانید برای همیشه تبلیغات خود را برای مرورگر وب و یا شماره موبایل او ارسال کنید. به عنوان مثال اگر سایت خدمات تعمیر و نصب یا سایت تعمیر و نصب و نگهداری لوازم خانگی، دستگاه‌های صنعتی و ماشین آلات یا ابزارهای صنعتی مختلفی دارید می‌توانید مقالات، محصولات و خدمات جدید منتشر شده در سایت را به مشتریان خود ارسال کرده و آن‌ها را آگاه کنید.

تبلیغات و آگهی در تخصصم اینه

در این مقاله درباره انواع تبلیغات و آگهی با شما صحبت کردیم و متوجه شدیم، تبلیغات هزینه نیست، سرمایه است.

ثبت آگهی و تبلیغات به افزایش رونق کسب‌وکار شما کمک می‌کند و باعث می‌شود فردی که به تخصص شما نیاز دارد را به راحتی پیدا کرده و با شما تماس بگیرد. برای ثبت انواع آگهی، سفارش رپورتاژ آگهی، ثبت خدمات تعمیر و نصب، خرید و فروش دستگاه‌های صنعتی و معرفی محصولات و خدمات خود به سایت آگهی تخصصم اینه مراجعه نمایید.

تبلیغات و آگهی‌های منتشر شده در این سایت، علاوه از سایت در 20 شبکه اجتماعی و وبلاگ سایت بازنشر می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت آگهی تخصصم اینه به لینک سایت و شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه نمائید.

لینک سایت: https: //takhasosameine.ir/

آدرس اینستاگرام: https: //www.instagram.com/takhasosameine/

آدرس پینترست: https: //www.pinterest.com/takhasosameine/

آدرس توئیتر: https: //twitter.com/takhasosameine

منبع: فرارو

کلیدواژه: سایت آگهی بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی محصولات و خدمات تبلیغات آنلاین تبلیغات و آگهی تبلیغات کلیکی انواع تبلیغات انجام تبلیغات سایت آگهی خدمات خود آگهی تخصص سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تخصص بدون تعهد و هم تعهد بدون تخصص، زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند و در این رابطه وظیفه ما برخورد مدیریتی است و از این حیث از بالاترین مقام سازمان تا پایین‌ترین سطوح سازمانی هیچ استثنایی در مبارزه با فساد وجود ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در نشست تخصصی «حکمرانی اسلامی، فسادستیزی و اقتصاد مردمی» که از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر این سازمان به‌مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، فسادستیزی را مقدمه تحقق عدالت در حکمرانی اسلامی و اولویت راهبردی این سازمان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات سازمان و تأثیر آن بر اقتصاد کلان نمی‌توانیم به‌صورت شعاری با مقوله مبارزه با فساد برخورد کنیم و باید در این زمینه عزم جدی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، طراحی و ایجاد سه سامانه نظارتی در این سازمان برای استفاده از ظرفیت نظارت مردمی بوده است، ظرفیتی که می‌تواند به صورت سیستمی ضمن ایجاد بازدارندگی، درامر مبارزه با فساد نقش جدی داشته باشد، علاوه بر این تلاش برای شفاف کردن اطلاعات و حرکت به سوی ارائه برخط خدمات در مصادیقی نظیر لیست هوشمند، تحلیل داده‌های خدمات غیرحضوری بیمه‌ای، نسخ الکترونیک و اسناد پزشکی در واقع در مسیر ایجاد الگویی از نظارت سیستماتیک در امر مبارزه با فساد است که در این سازمان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: رهبر انقلاب در یکی از جلسات درس خارج فقه خود، از معصوم (ع) روایت می‌کنند که همه مسئولان با دست بسته وارد صحرای محشر می‌شوند، کسی که مسئولیت و کارش را درست انجام داده باشد دست‌هایش گشوده و آن‌که گناهکار باشد به زنجیر کشیده می‌شود، با این اوصاف مایه تعجب است که در چنین مکتبی و با چنین باوری، چطور برخی به دنبال مسئولیت هستند.‌

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بخش‌هایی از فرمان هشت‌ماده‌ای مقام معظم رهبری گفت: یکی از اهداف حاکمیت اسلامی تحقق عدالت است و مبارزه با فساد مقدمه تحقق این هدف متعالی است، از این منظر در حکمرانی اسلامی داشتن روحیه مبارزه با فساد از ویژگی‌های مهم همه کسانی است که پا در این عرصه می‌گذارند، علاوه بر این مقبولت یا پذیرش مردم، مشروعیت، اقتدار و کارآمدی چهار مؤلفه اصلی در حکمرانی اسلامی است، البته رهبر انقلاب در تبیین اندیشه سیاسی حاکمیت اسلامی تذکر داده‌اند که مردم علاوه بر مقبولیت، رکن تحقق مشروعیت هم هستند.

موسوی با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش مردم در حکمرانی اسلامی گفت: ما امروز در سرمایه اجتماعی، چالش‌هایی داریم و اگر بخواهیم یک مأموریت مهم برای سازمان تأمین‌اجتماعی تعریف کنیم، آن ماموریت ایجاد ارزش افزوده در سرمایه اجتماعی نظام است که حتی با یک ابهام یا شائبه کوچک در حوزه فساد نیز می‌تواند آسیب ببیند. پدیده شوم فساد و ضعف‌های مدیریتی در مشروعیت و مقبولیت و کارآمدی نظام مؤثر است و جایی که فساد وجود داشته باشد، ناکارآمدی هم وجود خواهد داشت، رویدادها و تحولاتی چون عملیات وعده صادق مردم را خوشحال کرده و روی مؤلفه اقتدار، تأثیر مثبت دارد و در مقابل فساد احتمالی ولو کوچک روی اقتدار اثر منفی می‌گذارد و از همین باب است که پرداختن به این موضوع یکی از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه مردم در فسادستیزی گفت: در سخت‌ترین شرایط کشور وقتی مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند بر چالش‌ها غلبه می‌کنیم؛ چنان که در فتنه‌های مختلف وقتی ملت شریف ایران به صحنه آمدند آب سردی بر پیکر دشمن ریخته شد، در بحث فسادستیزی نیز نقش مردم به عنوان مهم‌ترین مولفه حکمرانی اسلامی، بسیار مهم است و به همین مناسبت رهبر انقلاب در ابتدای دولت سیزدهم بحث مشارکت مردم در مبارزه با فساد را مطرح کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران این سازمان برای تأسیس سامانه‌های مختلف نظارت مردمی در حوزه‌های حراست، بازرسی و تخلفات اداری، اظهار کرد: طراحی و ایجاد سه سامانه نظارتی در این سازمان در جهت استفاده از ظرفیت نظارت مردمی بوده است، ظرفیتی که می‌تواند به صورت سیستمی ضمن ایجاد بازدارندگی، درامر مبارزه با فساد نقش جدی داشته باشد. علاوه بر این تلاش برای شفاف کردن اطلاعات و حرکت کردن به سوی ارائه برخط خدمات در مصادیقی نظیر لیست هوشمند، تحلیل داده‌های خدمات غیرحضوری بیمه‌ای، نسخ الکترونیک و اسناد پزشکی در واقع در مسیر ایجاد الگویی از نظارت سیستماتیک در امر مبارزه با فساد است که در این سازمان به صورت جدی پیگیری می‌شود. البته باید توجه کنیم که پس از انجام نظارت‌های سیستمی پاسخ و اقدامات انجام شده باید به گزارشگران نیز انتقال پیدا کند تا انگیزه نظارت مردمی تقویت شود و این مسئله با رویکرد سیستمی نسبت به موضوع قابل حل است.‌

موسوی با تأکید بر این‌که مبارزه با فساد را باید در ابعاد و اندازه واقعی آن ببینیم، اظهار کرد: رسانه‌های معاند که به‌دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند، دست به بزرگنمایی برخی حوادث می‌زنند. درست است که وقتی صحبت از فسادستیزی می‌شود باید عمدتاً روی دانه درشت‌ها تمرکز کنیم، با این‌حال اگر این اندازه‌سازی‌ها باعث چشم‌پوشی از موارد کوچک‌تر شود رویه ما رویه درستی نخواهد بود؛ چه اگر به موارد کوچک فساد توجه نکنیم ظرفیت تبدیل شدن به موارد بزرگ را دارند، در واقع در برخورد با اصل فساد نباید مماشات کنیم، اگر چه نحوه برخوردها باید متناسب با ابعاد تخلف باشد. گاهی ممکن است با امر به معروف و نهی از منکر بتوان با فسادی مقابله یا از آن پیشگیری کرد و گاهی هم لازم است با برخورد جدی‌تر به مسائل ورود کنیم، چه اگر با فسادهای کوچک به نحو مقتضی برخورد نکنیم تبدیل به فسادهای بزرگتر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با سفارش و سفارش‌پذیری نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد، اظهار کرد: هم تخصص بدون تعهد و هم تعهد بدون تخصص؛ زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند و در این رابطه وظیفه ما برخورد مدیریتی است و از این حیث از بالاترین مقام سازمان تا پایین‌ترین سطوح سازمانی هیچ استثنایی در مبارزه با فساد وجود ندارد؛ چرا که تأمین‌اجتماعی یک سازمان با ۴۶ میلیون مخاطب مستقیم است که به‌صورت غیرمستقیم هم با همه آحاد مردم در ارتباط است و تعهدات بین نسلی و وظایفی مهم و سنگین بر دوش این سازمان است، با توجه به گستردگی و تنوع خدمات سازمان و تأثیر آن بر اقتصاد کلان نمی‌توانیم به‌صورت شعاری با مقوله مبارزه با فساد برخورد کنیم و باید در این زمینه عزم جدی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم با شعار مبارزه با فساد روی کار آمد و مردم به این واسطه به این دولت اعتماد کردند، گفت: صحت و دقت انتصابات از همان روز اول مسئله ما در سازمان تامین اجتماعی بود، از همان ابتدا به دنبال افراد متعهد و متخصص بودیم و همچنان هم قاعده در مجموعه ما همین است، به خصوص در موضوعات اقتصادی، واحدهای نظارتی سازمان تأمین اجتماعی باید نظارت دقیق داشته باشند و در مجموعه‌هایی مثل بانک رفاه و شستا، فضا را به‌خوبی رصد کنند.

موسوی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای سازمان تأمین اجتماعی در بحث انتصابات، توجه به جوان‌گرایی است، افزود: به هر حال مجموعه‌ای که مأموریت بین نسلی دارد باید به کادرسازی توجه کند؛ چه بدون تجدید قوا و احیای درونی نمی‌توان به درستی در مسیر توسعه خدمات حرکت کرد و مأموریت‌ها را به خوبی انجام داد؛ یعنی در مبارزه با فساد در کنار برخوردهای سلبی باید به موارد ایجابی و افزایش کارآمدی مانند کادرسازی نیز توجه کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته صیانت در این سازمان در همان ماه‌های ابتدایی مدیریت جدید، اظهار داشت: با تشکیل این کمیته پرونده‌هایی که چندین سال مسکوت مانده بود با همکاری قوه محترم قضاییه به نتیجه رسید و دستاوردهای چشمگیر مالی برای سازمان تأمین اجتماعی داشت و در ادامه مسیر نیز ما همچنان به کمک سایر قوا برای حرکت در این مسیر نیازمندیم.

کد خبر 749348

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین