Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال فرانسه در یک بازی بسیار حساس توانست اسلوونی میزبان رقابت‌های جهانی را جلوی بیش از ۱۱ هزار هوادار شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در جریان سومین روز از بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم، تیم ملی والیبال فرانسه به مصاف اسلوونی میزبان این رقابت‌ها رفت و در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۳۴ بر ۳۲ و ۱۵ بر ۷ به سود فرانسه به پایان رسید.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به برد والیبال فرانسه نوشت: اروین انگاپت در رقابت‌های جهانی می درخشد. این ستاره فرانسوی با کسب ۲۹ امتیاز توانست میزبان این مسابقات را شکست دهد. انگاپت در پایان بازی با اسلوونی عنوان با ارزش ترین بازیکن را به نام خود کرد. او با عملکرد درخشان به فرانسه کمک کرد که در دومین بازی متوالی خود در این مسابقات برنده شده تا حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی تضمین شود.

فدراسیون جهانی ادامه داد: اروین انگاپت و یارانش در دومین بازی خود در لیوبلیانا (پایتخت کشور اسلوونی) با اسلوونی میزبان دیدار کردند. در این بازی بیش از ۱۱ هزار تماشاگر تیم اسلوونی را حمایت می کردند. پس از برد فرانسه در ست پنجم ورزشگاه در سکوت فرو رفت. تیم ملی والیبال اسلوونی ورزشگاهی مملو از جمعیت را داشت اما با این حال موفق نشد که والیبال فرانسه را شکست دهد.

بر همین اساس آنتوان بیزار پاسور فرانسوی گفت: استادیوم بسیار پر سر و صدا بود.  ما درحالی وارد این مسابقه شدیم  که می دانستیم جو بسیار سنگین خواهد بود و باید بگویم که از آن لذت بردیم.  کنار آمدن با سر و صدا در طول مسابقه کمی سخت بود اما توانستیم قوی بمانیم. این یک شروع عالی برای ما تاکنون بوده است و سعی می کنیم با بهترین عملکرد ممکن جام را به پایان برسانیم و همچنین در ریتم خوبی پیش از دور حذفی باقی بمانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ والیبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد. الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. ملاک فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه، مجموع امتیازهای چهار جام جهانی است که مهدی الفتی در مسابقات جام جهانی مصر، قطر، آلمان و باکو که جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک بود نتایج خوبی به‌دست آورد. او حتی در مسابقات جام جهانی آلمان که گزینشی المپیک محسوب می‌شد موفق به کسب مدال نقره شد.

در حالی که الفتی اولین ژیمناست ایرانی در ۶۰ سال گذشته است که توانسته سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد، برخی افراد از داخل ایران نسبت به کسب سهمیه الفتی از سوی فدراسیون جهانی اعتراض کردند و نکته عجیب‌تر اینکه به برخی کشورها هم ایمیل زدند که نسبت به این موضوع اعتراض کنند!

ژیمناستیک ایران در این چند سال اخیر با حواشی مدیریتی زیادی روبه‌رو بود و در اوج این حواشی و بلاتکلیفی‌ها، این رشته ورزشی توانست بعد از ۸۰ سال در بازی‌های آسیایی به مدال نقره برسد که البته این مدال تاریخی توسط مهدی الفتی کسب شد.

همچنین این ورزشکار برای اولین بار در تاریخ رشته ژیمناستیک توانسته به سهمیه المپیک برسد اما برخی افراد حتی این موضوع را هم دست مایه منفعت طلبی خود می‌کنند و با ارسال ایمیل به کشورهای مختلف خواهان اعتراض به سهمیه به دست آمده ایران در المپیک پاریس هستند. این در حالی است که فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از کسب سهمیه الفتی این موضوع را به فدراسیون ژیمناستیک تبریک گفت.

کاروان ورزشی ایران تاکنون ۳۲ سهمیه در رشته‌های مختلف کسب کرده است.

کد خبر 6096831 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال