Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری علیرضا غفاری شامگاه یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ در آیین بهره‌برداری از اردوگاه گردشگری نظرآباد کوهرنگ تأکید کرد: «برای اجرای این طرح پنج میلیارد هزینه شده است.»

او افزود: «با بهره‌برداری از این طرح گردشگری زمینه اشتغال مستقیم برای چهار نفر فراهم شد.»

غفاری تصریح کرد: «اردوگاه گردشگری نظرآباد کوهرنگ در زمینی به وسعت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است و امکاناتی مانند سیاه‌چادر، حمام و سرویس‌های بهداشتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او یادآور شد: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از توسعه زیرساخت‌های گردشگری حمایت می‌کند.»

46

کد خبر 1667457

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو