Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردلو، فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: نرخ بیکاری باتوجه به فعالیت واحدهای صنعتی در این شهرستان به صفر رسیده است و به بیش از دو هزار نفر کارگر در این واحدها نیاز داریم.

او می گوید: شهرستان اشتهارد یکی از اقطاب صنعتی کشور و البرز محسوب می شود و دارای سه شهرک صنعتی امید البرز، اشتهارد بزرگ و کوثر است.

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: بیش از دو هزار واحد تولیدی در این شهرک ها وجود فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: طی هفته دولت بیست و سه طرح در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

کردلو گفت: ۲۲ طرح بخش خصوصی نیز با اعتبار ۳۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

او با بیان این که این طرح ها در مجموع ۱۴۳۰ شغل ایجاد می کند، می گوید: ۹۷ میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام اشتهارد درنظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: سال گذشته جاده ماهدشت-اشتهارد بیست و هشت نفر کشته برجای گذاشت اما امسال بهسازی و ایمن سازی آن آغاز شده و درحال انجام است.

او می گوید: برای فاز اول و دوم این طرح بهسازی، سی و شش میلیارد تومان درنظر گرفته شده زیرا محل تردد شش استان غربی کشور است.

کردلو گفت: بهسازی محورهای روستایی نیز آغاز و پانزده میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ بیکاری واحدهای صنعتی شهرستان اشتهارد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد