Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احسان عراقی زاده در نشست خبری با موضوع اعزام زایرین پیاده روی اربعین حسینی بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ۹ماه پیش برنامه ریزی برای اعزام اربعین آغاز کرده ایم.

طبق اعلام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان قیمت بلیت رفت اتوبوس معمولی ۵۵۰هزار تومان و وی آی پی ۸۵۰هزار تومان قیمت برگشت نیز همین مبلغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری ثبت نام روزانه حدود هزار و ۸۰۰نفر در سامانه سماح افزود:برای اولین بار در استان کرمان بلیت رفت و برگشت برای زایرین ارائه کردیم و با این اقدام بسیاری از مشکلات ما برای جابجایی زایران حل می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با تبیین اقدام صورت گرفته برای خدمات رسانی بهتر به زایرین تصریح کرد: برای زایرانی که بلیط دریافت کرده اند لوکیشن محل سوار شدن اتوبوس به موقع برگشت برای آن‌ها به صورت پیامک ارسال می‌شود.

عراقی زاده با اشاره به اینکه بلیط برگشت برای شهریور و مهر ماه در حال فروش است گفت:زایران حتما بلیت برگشت برای معطل نشدن در مرز را دریافت کنند و همچنین با این اقدام از ایجاد بازار سیاه جلوگیری می‌شود.

او با اشاره به اینکه در استان کرمان مشکل سوخت نداریم، بیان کرد: امسال حمل و نقل ریلی هم داریم و حدود ۲۰۰هزار نفر از این حمل و نقل استقبال کردند و حدود هزار و ۷۰۰نفر نیز متقاضی اعزام از طریق هوایی و مابقی اعزام از طریق حمل و نقل جاده‌ای استقبال کرده اند.

او با بیان خدماتی که برای زایرین پاکستانی داده می‌شود، افزود: حدود۶۰هزارزایر پاکستانی د اریم و پیشنهاددادیم که از ورودی اتوبوس‌های پاکستانی به داخل کشور جلوگیری شود ایران آن‌ها را جابجا کند، زیرا خودرو‌های آن‌ها بسیار فرسوده است و فرمان آن‌ها سمت راست و بیش از حد مجاز مسافر سوار می‌کنندکه مشکلاتی ایجاد می‌کند.

او پیش بینی کرد:حدود ۲۰۰هزار کرمانی در مراسم اربعین حسینی امسال شرکت می کنند لذا تعداد زوار امسال دو برابر شده است ضمن اینکه زائران پاکستانی نیز هستند.

علی محمد محراب پناه رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری کرمان نیز در این نشست گفت:از ۱۵شهریور تا ۳۰شهریور بلیت‌های رفت و برگشت برای زوار برنامه ریزی کرده ایم و از امروز پیش فروش رفت و برگشت آغاز کرده ایم.

او بیان کرد:۴۰۰دستگاه اتوبوس در کل استان داریم و این تعداد به غیر از ناوگانی است که شرکت‌ها و کارخانجات دارند.

محراب پناه با بیان اینکه سرویس‌های داخلی کشور را به حداقل رسانده ایم، اظهار داشت:روزانه حدود ۱۵۰دستگاه اتوبوس زوار کرمانی را منتقل می‌کند.

او گفت: نمایندگانی در مبادی خروجی استان مستقر می‌شوند و از مسافران پرسیده می‌شود که بلیت را با چه قیمتی دریافت کرده اند تا از سواستفاده برخی‌ها جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری