Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران دستگاه قضایی آذربایجان شرقی و فرماندهان نیروی انتظامی، مرزبانی و ارتش مستقر در استان با حضور در استانداری، هفته دولت را به استاندار آذربایجان شرقی تبریک گفته و ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دولت در یک سال گذشته، بر همکاری و تعامل نیروهای مسلح و دستگاه قضایی با مدیریت ارشد استان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار اظهار داشت: در سایه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، استان به لحاظ امنیت و آرامش در شرایط خوب و پایداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدین خرّم ادامه داد: در یک سال گذشته دولت با فرازونشیب‌های بسیاری مواجه بود و در این شرایط نیروهای مسلح با همدلی و هماهنگی بیشتر در کنار دولت سیزدهم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: مهم ترین شعار دولت سیزدهم، بازگشت به شعارها و اهداف اصلی انقلاب است که در این مدت توانسته به سرعت شرایط را تغییر دهد و با کار و تلاش شبانه‌روزی، اقدامات مهمی انجام دهد.

خرّم با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال ایجاد اختلاف در کشور بودند تا تغییر ریل دولت به سلامت اتفاق نیفتد، گفت: با این وجود امروز شاهد هستیم که دولت در صحنه دیپلماسی و مذاکرات با اقتدار حضور یافته و سرنوشت کشور را به قدرت‌های زورگوی جهانی گره نزده است.

وی گفت:امروز قوای مقننه، قضاییه و مجریه و نیروهای مسلح در چارچوب مبانی انقلاب و اسلام مبتنی بر ولایت و امامت در کنار هم برای اعتلای نظام تلاش می کنند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: مدیریت ارشد استان و مجموعه کارگزاران و کارمندان دولت با هماهنگی و همدلی و همراهی نیروهای مسلح و دستگاه قضایی در راستای توسعه و بهبود وضعیت تلاش می کند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه قضایی استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تاکید کرد: نباید هیچ واحد تولیدی در استان بلاتکلیف بماند؛ برخی واحدها که با مشکل مواجه هستند و نه واگذار شده و نه طرح توسعه‌ای اجرا می شود با همکاری دادگستری استان باید تعیین تکلیف شوند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در دیدار با استاندار، اظهار داشت: دولت سیزدهم به شعارهایش پایبند بوده و توفیقات خوبی در حوزه های داخلی و خارجی به دست آورده و شان نظام و انقلاب و مردم حفظ شده است.

موسی خلیل‌اللهی افزود: در آذربایجان شرقی تعامل خوبی بین مدیران و مسئولان دستگاه قضایی، دستگاه های اجرایی و نمایندگان استان در راستای توسعه استان، بهبود وضعیت و کاهش دغدغه های مردم وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی هم گفت: از جمله بارزترین ویژگی ها و خصوصیات دولت شهید رجایی ساده زیستی، ولایتمداری، مجاهدت و تلاش بود که شبیه ترین دولت به دولت شهید رجایی، دولت سیزدهم است.

سردار حسین عبدی افزود: امروز در عرصه های مختلف در داخل کشور شاهد برقراری ثبات و آرامش هستیم و در عرصه های بین المللی نیز شاهد اقتدار حاکمیتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی جزو امن ترین استان های کشور است، ادامه داد: در سایه انسجام ، همدلی، وحدت و تلاش شبانه روزی مجموعه دلتمردان در آذربایجان شرقی مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در این دیدار گفت: یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی این است که در تمامی عرصه ها از جمله جهاد، سازندگی و تولید ملی در کنار دستگاه های اجرایی است.

امیر سرتیپ‌دوم امیرحسین شفیعی افزود: برای هر نوع همکاری و حمایت در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مدیریت ارشد و دستگاه های اجرایی استان قرار داریم.

سردار احمدی، فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به برقراری امنیت در مرزهای استان، گفت: مرزبانی خود را خادم مردم می داند و به عنوان تامین کننده امنیت برای تحکیم آسایش و آرامش در مناطق مرزی تلاش می کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است