Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ در سالن تربیت‌بدنی استاد جباری این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ در سالن تربیت‌بدنی استاد جباری این دانشگاه برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایشگاه کار همه ساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و تعداد زیادی از کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن حضور خواهند داشت.

کارجویان همواره در تلاش برای جذب شدن در شرکت‌ها و سازمان‌هایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. همچنین جذب نیرو‌های متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان صنایع و کسب و کار است. رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و کارجویان، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا در سال ۱۳۹۰ اقدام به برپایی نمایشگاه کار نماید. دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بنیانگذار اولین نمایشگاه کار در ایران تاکنون تجربه برگزاری دوازده دوره‌ی این نمایشگاه را داشته است و این رویداد به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه دانشگاه شناخته شده است.

بر این اساس مرکز کاریابی شریف در نظر دارد سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair۱۳) را در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهرماه امسال به صورت حضوری برگزار نماید. از مهم‌ترین اهداف این برنامه، امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت‌های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعداد‌ها و علایق کارجویان می‌باشد.

بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور، در وب‌سایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت‌نام کنند.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌گردد و می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف تبادل اطلاعات اشتغال پایدار نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم