Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:43:13 GMT

خدمت رسانی ۱۱ میلیاردی گروه‌های جهادی در قزوین

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۶۱۲

خدمت رسانی ۱۱ میلیاردی گروه‌های جهادی در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد گروه‌های جهادی قزوین در بخش‌های اطعام مهدوی، بهداشت و درمان و اشتغال به میزان ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خدمت‌رسانی کرده‌اند و قطعاً با تشکیل گروه‌های جهادی جدید این آمار افزایش خواهد یافت.

ناصر ظاهری در همایش امدادگران جهادی هسته‌های جهادی که صبح امروز ۷ شهریور ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین و تشریح کار قرارگاه «حاج عبدالله و الی» و تعیین چگونگی فعالیت‌های هسته‌های در مسیر جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مهمترین راهبردهای کمیته امداد ترویج فرهنگ، انفاق، ایثار و نیکوکاری است، تأکید کرد: هدف ما از تشکیل گروه‌ها و هسته‌های جهادی این است که فرهنگ احسان، نیکوکاری و رسیدگی به امور محرومان را به ویژه در قشر جوان و آینده‌ساز نهادینه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیاری از جمله نهادینه‌سازی مراکز نیکوکاری را انجام داده است و اکنون ۱۷۳ مرکز نیکوکاری در قزوین همراه با کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

وی افزود: نهادینه‌سازی مرکز نیکوکاری به دست مردم برکات بسیاری داشته زیرا کار اعتقادی برآمده از اعتقادات مردم است و موجب ثمرات بسیاری می‌شود.

ظاهری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد گروه‌های جهادی قزوین در بخش‌های اطعام مهدوی، بهداشت و درمان و اشتغال به میزان ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خدمت‌رسانی کرده‌اند و قطعاً با تشکیل گروه‌های جهادی جدید این آمار افزایش خواهد یافت.

این مسئول در پایان گفت: ساختمانی در بخش کوهین استان قزوین به قرارگاه «حاج عبدالله و الی» اختصاص داده شده است؛ این ساختمان محل استقرار گروه‌های جهادی خواهد بود تا مرکز نیکوکاری نیز با رویکرد جهادی تشکیل شود و هم‌افزایی رخ دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اردوهای جهادی کمیته امداد امام خمینی گروه های جهادی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است