Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:09:24 GMT

دستگیری یک جوان با کلت کمری!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۶۳۶

دستگیری یک جوان با کلت کمری!

جانشین پلیس آبادان از دستگیری فرد سابقه‌دار که کلت کمری به همراه داشت، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رضا اشیری اظهار کرد: شب گذشته مأموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان هنگام گشت‌زنی به صورت نامحسوس در حوزه استحفاظی خود بودند که به پرسه زنی‌های یک پسر جوان که کوله پشتی به همراه داشت مشکوک می‌شوند.

وی افزود: مأموران با زیر نظر گرفتن پسر جوان و استعلام از پلیس آگاهی متوجه شدند که او سابقه حمل سلاح کلت و سرقت دارد و تحت تعقیب پلیس است، متهم به محض اینکه متوجه حضور پلیس شد قصد فرار داشت که مأموران موفق به دستگیری وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس شهرستان آبادان ادامه داد: در بازرسی از کوله پشتی متهم مقدار قابل توجهی موادمخدر صنعتی و از کمر متهم نیز یک عدد کلت کمری به همراه ۱۵ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان دستگیری، متهم قصد استفاده از کلت کمری را داشت که با زیرکی مأموران فرصت استفاده از کلت را پیدا نکرد و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کد خبر 600564

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه زورگیری مسلحانه اسلحه کلت کمری حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کلت کمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد