Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در نشست خبری خود که در فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: اجازه نمی دهم مشکلات به تیم های ملی راه پیدا کند و خودم سینه‌ام را جلو می دهم و حرفم را می زنم. سالی که فدراسیون را تحویل گرفتم ۵۹ میلیارد بدهی داشتیم. یادمان باشد کجا بودیم و امروز کجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه گفته ام حمال کشتی هستم. مثلا لباس های من را مسخره می کنند. من از ۱۷ سالگی اصلا بلد نیستم لباس بپوشم. اینجا از ۶ صبح سر پروژه می‌روم. من آدم عملیاتی هستم و سر پروژه که می‌روم خاکی می شوم. از آن طرف آدم فنی هستم و لخت می شوم و با بچه ها تمرین می کنم. پس چطور توقع دارند من همیشه با کت و شلوار باشم. آیا آن دنیا لباس پوشیدن و فلان برند را پوشیدن حسن و خوبی است؟

رییس فدراسیون کشتی درباره قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان در رقابت های جهانی، اظهار کرد: سال 1398 که کشتی را تحویل گرفتم کارت ملی کشتی زیر ۳۰ هزار نفر بود که نصف آن ها هم پیشکسوتان بودند اما امروز بالای ۲۶۰ یا ۲۷۰ هزار کشتی‌گیر داریم تا حدی که باشگاه کم داریم. من به هر استانی می روم سعی می‌کنم باشگاه و سالن بگیرم. در طرح توسعه به ریز نوشتیم به کجا باید برسیم. البته ایراداتی هم دارد و ما اتاق پایش داریم‌. از برنامه مان هم خیلی جلوتر هستیم. در زمان کرونا آمریکایی ها باشگاهشان باز بود اما اینجا هر چه التماس می‌کردیم باز نمی کردند.

وی افزود: ما در رده نوجوانان و جوانان به هر مسابقه ای رفتیم خدا را شکر نتیجه گرفتیم. از روز اول گفتم باخت ها برای من و بردها برای همه. اینکه کشتی امروز حالش خوب است رضایتبخش است. خوشحالم که کشتی می‌تواند حال مردم را خوب کند. این برای من خیلی مهم است. لذت می‌برم اکبر فلاح کسی که الگوی من بوده در باشگاهش تمرین می‌دهد و باشگاهش شلوغ است یا منصور برزگر که مربی من بوده در باشگاه کار می کند. هدف ما این است مردم به کشتی افتخار کنند، مثل برزیل و انگلیس به فوتبال، ژاپنی ها به جودو و کره ای ها به تکواندو. در ایران هر قشری با کشتی حال می کند و همه مردم ایران با کشتی پیوند دارند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 تاتنهام را در ورزشگاه آنفیلد از پیش رو برداشت.

در این بازی شاگردان یورگن کلوپ توسط محمد صلاح، اندرو رابرتسون، کودی خاکپو و هاروی الیوت به گل رسیدند و برای تاتنهام هم ریچارلیسون و سون هیونگ مین گلزنی کردند.

یورگن کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت پس از بازی درباره محمد صلاح گفت:"صلاح فوق العاده خوب بود."

بازی؟

بازی واقعاً خوبی بود. تاتنهام می تواند دوباره استون ویلا را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار بگذارد. در چنین بازی‌هایی شما معمولا به یک جرقه نیاز دارید. من امروز به بازیکنان گفته بودم که سه امتیاز کافی است و پسرها این فکر را کردند. آنفیلد امروز مکان خاصی بود. ما 4-0 پیش بودیم، تعویض‌هایی انجام دادیم و ساختار تیم بهم ریخت.  تاتنهام نشان داد که چقدر می‌تواند خوب باشد. من از عملکرد تیم راضی بودم."

عملکرد تیم؟

ما تقریباً در همه لحظات از نظر هجومی خوب بودیم. پاس ها خوب بود. آرام بودیم و خوب بازی کردیم. بازی تیم‌‌مان را خیلی دوست داشتم. گل‌ها فوق العاده بودند.

احساساتی هستید؟

اگر بگویم در بالاترین سطح احساساتم هستم، دروغ می‌گویم. قبلاً گفته‌ام، من مطلقاً همه چیز این باشگاه را دوست دارم. خواهیم دید که بازی بعدی در آنفیلد چگونه خواهد بود. شاید هوا بارانی باشد و ما نتوانیم برای مدت طولانی در زمین بمانیم. اتفاقاً احتمال بارندگی در آن بازی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد