Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:14:26 GMT

۱۷۳۱ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن زنجان در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۸۰۸

۱۷۳۱ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن زنجان در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در حال حاضر یک هزار و ۷۳۱ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۶۶۳ واحد مسکونی نیز  در دست تهیه نقشه قرار دارد، ادامه داد: این واحدها به مساحت ۹۴ هزار و ۵۹ متر مربع تهیه نقشه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از طراحی ۶۱۲ واحد مسکونی به مساحت ۷۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه مسکن شهری، ۱۴۱ واحد به مساحت یک هزار و ۷۷۵ متر مربع در دست احداث است.

خواجه‌ای اضافه کرد: در قالب نهضت ملی مسکن ۶۰۰ واحد به مساحت ۸۴ هزار و ۸۲۷ متر مربع به صورت بنیاد ساخت در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر در شهر زنجان به مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اجراء می‌شود، ادامه داد: این پروژه ، دارای ۴ بلوک  ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصد در حال انجام بوده است. 
وی یادآور شد: پروژه‌های گروه ساخت نهضت ملی مسکن در 3 شهر (ماهشان –زرین رود – چورزق) به تعداد ۳۴ واحد در دست اجرا است.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بنیاد مسکن مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان رضا خواجه ای مسکن ملی اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان واحد مسکونی دست اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: تامین و شناسایی ۴٣٠ هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن با همکاری ادارات منابع طبیعی، راه و‌شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجاورت روستای دشت انجام شد.   مهدی دونده افزود: بر اساس طراحی انجام شده در این اراضی تعداد پنج هزار و ۶۰۰ قطعه زمین مسکونی جانمایی شده است.   وی ادامه داد: بخشی از این قطعات برای واگذاری به متقاضیان روستایی که در روستا‌های همجوار ثبت نام کرده اند، در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش دیگر برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت شهر نیشابور که علاقمند به مهاجرت معکوس به روستا هستند، در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.   وی با تاکید بر تسریع فرایند انجام کار، از دستگاه‌های متولی خواست تلاش کنند تامین مسکن شهروندان متقاضی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها