Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@00:50:33 GMT

آخرین وضعیت دیاباته برای حضور در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۸۸۹

آخرین وضعیت دیاباته برای حضور در پرسپولیس

بحث حضور دیاباته در پرسپولیس هر روز داغ‌تر می‌شود و حالا این بازیکن از هر زمان دیگری به سرخپوش شدن نزدیک‌تر است. این بازیکن اهل کشور مالی که دوران موفقی را با استقلال در لیگ ایران سپری کرده است، پس از کش‌وقوس فراوان در نهایت با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و به همین دلیل نیز قرارداد اینترنتی برای این بازیکن ارسال شده است تا پس از امضا راهی ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی مسئولان باشگاه پرسپولیس، شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده و هر زمانی که او قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کند، بلیت سفرش به تهران تهیه خواهد شد تا شیخ دیاباته هر چه سریعتر با حضور در ایران، تست‌های پزشکی خود را پشت سر بگذارد و به تمرینات شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

علاوه بر دیاباته، بحث حضور کاوه رضایی و مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن نیز دیگر خبر داغ این روزهای پرسپولیس است. سرخپوشان طی روزهای گذشته مذاکراتی با کاوه رضایی انجام داده‌اند و قرار است این بازیکن جواب نهایی را به زودی به باشگاه پرسپولیس اعلام کند. برخلاف شایعات مطرح شده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

همچنین از باشگاه تراکتور نیز خبر می‌رسد این باشگاه تبریزی به یکی از مشتریان اصلی کاوه رضایی تبدیل شده است. در همین راستا نیز ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتور برای مذاکره با مهاجم آبی‌پوشان به تهران سفر کرده است و تراکتوری‌ها سعی می‌کنند هر طوری که شده کاوه رضایی را برای حضور در تبریز قانع کنند و باید دید چه سرنوشت در انتظار این بازیکن ملی‌پوش خواهد بود.

251251

کد خبر 1667515

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شیخ دیاباته باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است