Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رجبلی رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از فروردین ماه امسال تا پایان مردادماه تعداد یک هزار و ۴۷۶ مورد بازدید از اصناف مختلف صورت گرفت و در این بازدیدها تعداد ۱۶۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ریال تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیشترین موارد تشکیل پرونده در این حوزه ها، کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالاها و غیره است.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در هفته دولت چهار پروژه اقتصادی با اعتبار مجموع ۳۱ میلیارد تومان در حوزه صنعت در گنبدکاووس افتتاح، توسعه و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که این پروژه بیش از ۵۰ نفر را اشتغالزایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: از تعداد چهار پروژه یک پروژه توسعه ای، یک پروژه کلنگ زنی و سه پروژه به بهره برداری رسید.

رجبلی گفت: همچنین در یک ماه گذشته تعداد ۳۴۹ نفر برای تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند که از این تعداد ۲۶۱ نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات بانکی بوده و آماده دریافت تسهیلات بانکی هستند.

 

 

وی در حوزه شاغلین حوزه فرش بیان کرد: در یکسال گذشته تعداد ۲۵۰ بازرسی از بیمه شدگان تامین اجتماعی در حوزه فرش و بافندگان برای صحت و سقم بودن آن‌ها در این حوزه صورت گرفت و سه هزارو ۱۲۹ نفر بافنده فعال در گنبدکاووس شناسایی شدند.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در یک سال گذشته در حوزه اصناف مجوز یک هزار و ۵۷۲ پروانه کسب صادر، تعداد ۷۲۴ مجوز پروانه کسب تمدید و تعداد ۲۵ مجوز پروانه کسب در حوزه ایثارگری صادر شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱ جلسه کمیسیون نظارت برگزار و در این جلسات ۵۵ مصوبه اخذ شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد