Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تصادف ۴ دستگاه خودرو وانت نیسان سوخت بر و حامل سوخت در یکی از محورهای فرعی و روستایی شهرستان میناب ۵ نفر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، رییس پلیس راه استان هرمزگان در تشریح جزئیات این حادثه گفت : شب گذشته پنجم شهریور ماه در یکی از محورهای فرعی به سمت روستای پشتکو میناب یکفقره تصادف بین چهار دستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت حادث شد که در اثر این حادثه خودروها دچار آتش سوزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این حادثه متاسفانه ۵ نفر از عاملان قاچاق سوخت بدلیل شدت جراحت و سوختگی در محل حادثه جان باختند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : علی رقم تلاش شبانه روزی و تاکیدات پلیس تردد بی مهابای خودروهای شوتی سوخت بر در جاده های فرعی و اصلی مناطق شرقی استان بویژه در جاده بندرعباس - میناب و بالعکس ، تردد در این محور را برای دیگر خودروهای عبوری به خطر انداخته و گاها جان سرنشینان بی گناه این خودروها را می‌گیرد.

سرهنگ مهدی نیک بخت خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون 870 دستگاه خودروی شوتی سوخت‌کش و حامل سوخت قاچاق توسط پلیس راه و مجموعه نیروی انتظامی در جاده های استان توقیف شده انداما اختلاف قیمت میان دو سوی مرز و سود کلان دلالان سوخت موجب شده افراد سودجو و قانون گریز با وجود خطرهای فراوان همچنان به کار پرخطر خود ادامه ‌دهند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف فوت قاچاق برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد