Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران در نامه ای به مدیرعامل راه آهن از نحوه مدیریت راه آهن در موضوع تعرفه و مطالبات بخش خصوصی انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، در این نامه (تصویر آن پیوست است) عنوان شده که در همه جای دنیا برای ارتقا، کارآمدی و ارایه خدمات بیشتر، همواره به بخش خصوصی با مشارکت دادن در مدیریت و تسهیلات لازم کمک می نمایند تا بازدهی مطلوبتری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه تاکید شده است: وقتی مطالبات راه آهن با فشار و اعمال جرایم برای شرکت ها مطرح می گردد، اهمیت دو چندان دارد که دستور فرمایید مطالبات پیمانکاران بدون قید و شرط و به دور از هرگونه تاخیر سریعا پرداخت شود.

در این نامه همچنین تاکید شده است: در خصوص تعرفه واقعا اقدام صورت گرفته مصداق نبود مدیریت برای ارتقا و جذب حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی است که در رقابت با سایر مدها با این سیاست ها در گرفتاری غرق خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل بخش خصوصی تین رقابت حمل و نقل ریلی شرکت راه آهن بخش خصوصی ریلی صنعت ریلی مدیرعامل راه آهن سرمایه گذاری ریلی تعرفه دسترسی به شبکه ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!