Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:27:19 GMT

لیورپول به جذب کنراد لایمر علاقه نشان داده است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۳۱۹

هافبک اتریشی لایپزیش مورد توجه لیورپول قرار گرفته است. 

لیورپول، کنراد لایمر را می خواهد.

طرفداری | به گزارش کیکر، لیورپول قصد دارد طی روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی برای خرید هافبک اقدام کند و در حال بررسی شرایط موجود در بازار است. لیورپول طی این مدت زمان باقی مانده به سراغ بازیکنانی خواهد رفت که در دسترس باشند و در همین راستا تعدادی هافبک نام آشنا به این تیم لینک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدیدترین گزینه ای که برای تقویت خط هافبک لیورپول به این تیم لینک شده، کنراد لایمر است. این هافبک 25 ساله اتریشی که چند هفته قبل تا آستانه انتقال به بایرن مونیخ هم پیش رفته بود، جدیدترین بازیکنی است که لیورپول به جذب آن علاقه نشان داده است. کنراد لایمر در حال حاضر در آخرین سال قرارداد خود با لایپزیش به سر می برد و منابع نزدیک به باشگاه آلمانی مدعی شده اند که او با قیمت حدود 25 میلیون یورو در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که روز پنجشنبه، آخرین روز نقل و انتقالات تابستان 2022 است.

اخبار داغ 

اخاذی ۱۳ میلیون یورویی برادر و دوستان پل پوگبا از ستاره تیم ملی فرانسه شجاع خلیل‌ زاده: واقعا می‌ خواهم به پرسپولیس برگردم ورود سرمایه‌گذاران خارجی به لیگ برزیل برای کاهش فاصله با لیگ‌های اروپایی شکست شوکه کننده پورتو در شبی که طارمی پنالتی از دست داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنراد لایمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس