Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا طرح‌های پلیس برای راهپیمایی اربعین را شرح داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار محمد شرفی در نشست خبری قرارگاه اربعین فراجا که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فراجا برگزار شد، گفت: همه در این زمینه دلسوزانه تلاش می‌کنند و همدلی و هم‌افزایی در این زمینه اتفاق افتاده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش پیاده‌روی چندسالی است با شکوه وصف‌ناپذیر انجام می‌شود که مایه مباهات جهان اسلام است. یکی از کارکردهای اصلی این همایش ایجاد انسجام درونی حول پرچم امام حسین(ع) و اتحاد مسلمانان و اقتدار جمهوری اسلامی است و نقطه مقابل تلاش‌های جنگ نرم دشمنان است.


وی ادامه داد: انتظامی کل جمهوری اسلامی ایران یکی از پایه‌های اصلی راهپیمایی اربعین است در همین راستا نیز قرارگاهی به عنوان اربعین تشکیل شده که ۱۵ کمیته تخصصی دارد و روسای آن‌ها روسای پلیس‌های تخصصی هستند. ما الان پنج قرارگاه فرعی در استان‌های مورد نظر نیز داریم که ریاست آن‌ها بر عهده فرماندهی انتظامی استان‌هاست. اصلی‌ترین رسالت فرماندهی انتظامی امنیت زائران است. بر اساس برآوردها پنج میلیون زائر قصد عبور از مرز را دارند و نیازمند امنیت هستند. ایجاد ریل امنیت بهترین کار برای قطار راهپیمایی است. یکی از وظایف ما همین است که بحث اشراف اطلاعاتی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را می‌طلبد. همچنین پیشگیری از سرقت خودروهای پارک شده بر عهده فراجاست.


شرفی با بیان اینکه همچنین تامین امنیت محورهای منتهی به مرز توسط پلیس انجام خواهد شد، گفت:‌ در این عملیات ۲۲۸ کلانتری، ۱۷ پاسگاه و ۸۱ بخش انتظامی ماموریت دارند که در مسیرها نسبت به تامین امنیت اقدام کنند. ۳۳ ایستگاه بازرسی ثابت و دائمی در این مسیر پیش‌بینی شده و با توجه به کنترل محورهای فرعی ایستگاه‌های موقت و ثابت تقویت شدند. ۶۶ ایستگاه بازرسی موقت در محورها وجود دارد. ۱۳۱ نقطه توقفگاه در مسیرها ایجاد شده تا اگر زائری به علت ترافیک یا مشکلات توقف کرد بتواند در این نقاط که شامل مساجد، ورزشگاه‌ها و اماکن عمومی می‌شود ریکاوری کند. همچنین ۹۴۳ واحد گشت خودرویی انتظامی به صورت شبانه روزی و ۳۶۲ گشت موتوری در قالب پلیس پیشگیری سازماندهی شده‌اند.


ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سردار محمد شرفی ، ایستگاه بازرسی ، اربعین ، اربعین حسینی ، پلیس ، فراجا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار محمد شرفی ایستگاه بازرسی اربعین اربعین حسینی پلیس فراجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند

کپسول حامل ۳ فضانورد چینی مأموریت شنژو ۱۸ کنار ایستگاه فضایی این کشور در مدار زمین پهلو گرفت.

به گزارش مهر، خدمه از کپسول که روی یک موشک لانگ مارچ ۲ F سواربود، پیاده شدند. این موشک از مقر پرتاب ماهواره جیوکوان در شمال غرب چین در سالع ۱۲:۵۹ دقیقه روز پنج شنبه به فضا پرتاب شده بود.

در نخستین ساعات روز شنبه فضاپیما به طور موفقیت آمیز کنار ایستگاه فضایی چینی پهلو گرفت.

رهبر این ماموریت گوانگ فو خلبان جت جنگنده و فضانوردی است که قبلا در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز در ماموریت فضایی شنژو ۱۳ شرکت کرده بود. در کنار او لی کانگ و لی گوانگ سو فضانوردان چینی برای نخستین بار به فضا سفر کردند.

پیش بینی می‌شود تیانگونگ تا حداقل ۱۰ سال دیگر در ارتفاع ۴۰۰ تا ۴۵۰ کیلومتر سطح زمین، مدار بزند.

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران