Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:06:21 GMT

این فوق ستاره عجیب و‌ غریب؛ ۲۹ امتیاز در یک‌ بازی!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۴۶۵

این فوق ستاره عجیب و‌ غریب؛ ۲۹ امتیاز در یک‌ بازی!

به گزارش ورزش سه اگر از شما بخواهند که نام اولین فوتبالیستی که به ذهنتان می‌رسد را به زبان بیاورید احتمالا لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اولین گزینه‌هایتان خواهند بود.  در والیبال نیز می‌توان از یک بازیکن نام برد که با سایرین کاملا متفاوت است و آن هم کسی نیست جز اروین انگاپت.

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه در سال های اخیر یکی از بهترین بازیکنان دنیای توپ و تور بوده، البته اگر نگوییم بهترین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگاپت به لحاظ فنی یک بازیکن کامل و تمام عیار محسوب می شود. او در دریافت بازیکنی کم نقص است، سرویس های غیر قابل مهاری می زند و در حمله هم با تکنیک خاص و منحصر به فرد خود یک ماشین امتیازگیری محسوب می شود.

تیم ملی والیبال فرانسه دیشب د چارچوب دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل میزبان یعنی اسلوونی قرار گرفت. قهرمان المپیک و لیگ ملت‌ها کار بسیار دشواری برای غلبه بر میزبان داشت و حتی تا آستانه شکست نیز پیش رفت اما شاگردان آندره‌آ جیانی هر طور که بود حریف خود را با نتیجه ٣-٢ شکست دادند.

ستاره بی چون و چرای بازی دیشب و نقش اول برد شیرین فرانسه مقابل اسلوونی کسی نبود به جز اروین انگاپت. فوق‌ستاره فرانسوی ها به تنهایی ٢٩ امتیاز برای خروس‌ها کسب کرد و کلید اصلی برد بزرگ فرانسه بود. انگاپت ٢۶ امتیاز از حمله کسب کرد، دو دفاع انجام داد و یک امتیاز هم از سرویس به دست آورد. او‌ همچنین ١۵ توپگیری موفق داشت تا یک شب و آمار خیره کننده را رقم زده باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال قهرمانی جهان والیبال قهرمانی جهان 2022 تیم ملی والیبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد