Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی ۵ ماهه سالجاری ۳ میلیون ۷۲۴ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به سال گذشته تناژ جابجایی کالا ۲ درصد افزایش داشته است.

وی تعداد حواله‌ها و بارنامه‌های صادر شده از ابتدای سال جاری را به ترتیب ۲۳۳ هزار و ۲۳۵ هزار اعلام کرد و گفت: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲ میلیون ۲۷۳ هزار تن است و سیمان ۷۱۶ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سیمان به‌صورت کیسه‌ای و فله، کلینگر، اوره، پلی‌اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت، کنجاله؛ ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه بوده است.

کرمی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا، گفت: ۱۹ هزار و ۱۷۴ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان(کامیون) حمل و نقل کالا برون‌شهری ۱۳ هزار و ۲۱۵ خودرو است.

وی در پایان، افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فریبرز کرمی 3 تن کالا جابه جا سیمان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار