Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، نشست خبری رییس‌جمهور با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد. قرار است در این نشست سیدابراهیم رییسی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی درباره مسائل روز کشور و مواضع جمهوری اسلامی نسبت به موضوعات بین‌المللی پاسخ دهد.

نخستین نشست خبری رییس دولت سیزدهم روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست رییس‌جمهوری منتخب به 16 پرسش نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی پاسخ داد.

سیدابراهیم رییسی در ابتدای نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی با بیان اینکه خدا را شاکرم که یک سال به عنوان مسئول، خدمتگزار مردم بودیم، اظهار کرد: من از مردم صبورمان که دولت را کمک کردند و با ما همراه شدند و از همه دستگاه‌ها و به ویژه اصحاب رسانه که در این زمینه فعال بودند تشکر می‌کنم.

وی افزود: حتی از کسانی که انتقاد داشتند و از در اصلاح و دلسوزی نکاتی را به دولتمردان گوشزد کردند هم تشکر می‌کنم.

رییسی یادآور شد: تغییر رویکردهایی را در این مدت داشتیم و در یک سال گذشته مواردی را در این زمینه داشتیم که اولین مورد آن ایجاد دولتی مردم و توجه به مردم و خواست آنان و حضور در میان مردم بود.

در میان مردم بودن برای ما یک اصل است

رییس جمهوری ادامه داد: حضور در میان مردم کشور در شهرها و روستاها در راستای همین دیدگاه بوده است. حضور در مجامع کارگری، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در همین راستا بوده است. کسانی که ملامت می‌کردند ثمر این حضور در بین مردم چیست و نگران آن بودند، تجربه میان مردم بودن و لذت آن را نچشیده‌اند.

رییس دولت سیزدهم تاکید کرد: در میان مردم بودن برای ما یک اصل و رویکرد به حساب می‌آید. اینکه ما باید از نزدیک مردم را ببینیم و مسئله و مشکل آنان را بیابیم و برای حل مسئله و مشکل  تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما عدالت‌محور است، اظهار کرد: بودجه ما براساس عدالت تنظیم شد و به آمایش سرزمینی هم توجه داشت. در جذب نیروی انسانی، پرداخت‌ها و به کارگیری افراد تاکید شده که باید پیوست عدالت داشته باشد. مسئله عدالت باید به تمامی اقدامات گرایش داشته باشد و با گوشزد کردن موارد مشخص به سمت رعایت عدالت برویم.

رییسی تصریح کرد: ستیز با فساد سومین رویکرد ماست، باید با کسانی که با رشوه و سایر موارد نظام اداری ما را با فساد همراه می‌کنند، مقابله شود. حتی در مواردی که نه فساد، بلکه تخلف صورت گرفته است هم به دنبال نظارت و کنترل و مقابله بودیم و البته وظیفه ضدیت با فساد در هر سازمانی اول از همه خود همان سازمان و دولتمردان باید باشند و در این مورد آنچه که وجود داشته با آن برخورد شده است.

وی افزود: رویکرد سوم همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و ظرفیت‌های کشور است. همه و حتی سازمان‌های مردم نهاد در کنار یکدیگر تعریف می‌شوند؛ در استان‌ها همه گزارش می‌دهند. ما تاکید کردیم که گرفتار حاشیه‌ها نباید شویم. در برخی ادوار در دولت‌ها داشتیم که حاشیه‌ها بر متن‌ها غلبه کردند و گرفتار حاشیه‌ها شدند. مردم نیز از حاشیه‌ها خسته شدند. سعی کردیم حاشیه‌ها ما را گرفتار نکند و از متن بازنمانیم.

 

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی داخلی و خارجی میان مردم حاشیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی دریافت گزارشى مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز خوی شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران با حضور به موقع در اين عملیات و با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

وی در ادامه گفت: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه دیدگانی که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند، توزیع شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت