Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون اسکیت گفت از هفته آینده اردوهای تیم ملی را استارت خواهیم زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید هنرجو در نشست خبری خود که صبح امروز(یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: از هفته آینده اردوهای تیم ملی را استارت خواهیم زد.

وی افزود: در حال حاضر هم لیگ‌های مختلف در بخش‌های مختلف در حال برگزاری است و هم ملی‌پوشان در اردو هستند تا برای مسابقات بیشتر آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اسکیت 12 رشته داریم که 9 رشته فعال است و هر رشته هم دارای ماده‌های مختلف است که پرداختن به آنها کار دشواری است. اسکیت رشته‌ای خانوادگی و همگانی است که باید آن را ترویج دهیم.

رئیس فدراسیون اسکیت درباره حضور این رشته در المپیک پاریس، تصریح کرد: من فکر می‌کنم برای ما مهم‌تر از المپیک، بازی‌های آسیایی در پیش داریم که در 4 رشته در آن حضور خواهیم یافت. خوشبختانه در بخش سرعت و فری‌استایل صاحب سبک هستیم و می‌توانیم در آنها به کسب سکو در هانگژو هم امیدوار باشیم. برای المپیک پاریس هم شاید تنها در یک رشته به سهمیه برسیم که اگر بتوانیم به این اتفاق برسیم، اتفاق خوبی است زیرا در آن سرمایه گذاری انجام نداده‌ایم و تازه با برنامه‌ریزی در حال ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای این رشته هستیم. البته با شرایط بودجه‌ای که در اختیار ما قرار گرفته کار خیلی سخت است.

هنرجو تصریح کرد: ما به تازگی یک تفاهمنامه همکاری با فدراسیون دانش آموزی منعقد کرده‌ایم و باید ورزش اسکیت را از همان مدارس آغاز کنیم تا این رشته بیشتر از قبل ترویج داده شود.‌ این مسیر از گذشته توسط دوستان استارت زده شده و ما هم و در این شرایط ما سعی می‌کنیم آن را به شکل بهتری پیش ببریم.

وی درباره اینکه نظرش درباره مجمع کمیته ملی المپیک و انتخاب شخص خسروی‌وفا، گفت: ما روز گذشته یک انتخابات بدون مشکل و حاشیه‌ای شاهد بودیم و اصلا فکر نمی‌کردم برگزار شود اما خوشبختانه برگزار شد و آن هم در بهترین شرایط که همه شاهد آن بودیم. خسروی وفا آدم بسیار خوبی است و با توجه به تجربه و پتانسیل کاری که از او سراغ داریم او می‌تواند در کمیته ملی المپیک عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در پایان در مورد بازی‌های جهانی  اسکیت، گفت: این بازی‌ها آبان ماه در آرژانتین برگزار می‌شود که در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری اردوها برای حضور قدرتمند در این بازی‌ها هستیم.

برگزاری مرحله سوم و چهارم لیگ اسکیت سرعت جوانان و بزرگسالانانتصاب سرپرست انجمن اسکیت هاکی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکیت اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • المپیک شگفتی‌ها
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج