Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد اسلامی همزمان با ششمین روز از هفته دولت با سفر به لرستان و  در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ازنا در استان لرستان گفت: در راستای فراهم ساختن زیرساخت ها باید توجه داشت کارهایی در  زنجیره ارزش به گونه ای انجام شود که هم محیط زیست آسیب نبیند و هم سلامت جامعه پایدار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین با تداوم فعالیت بتوان زنجیره ارزش را برای اشتغال آفرینی دانش بنیان توسعه داد، یکی از پیشنهادهادی دانش بنیانی این است که زیرساخت ظرفیت برای قدرت محصول ایجاد شود که در این مسیر می توان از هر ظرفیتی اعم از گیاهان دارویی و یا فرآوری آن امورات را به سمت ارزش افزوده بالایی پیش ببرد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت گفت: آنها الگوهای خدمت بی منت به مردم بودند که به دور از شعار و با عمل خود خدامحوری و مردم داری محقق می کردند، باید بیش از پیش از این الگوها در مدیریت بهره گرفته شود.

تصفیه خانه فاضلاب منتطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا)  با ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب و اعتباری معادل ۱۴۴ میلیارد ریال، امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد در آیین افتتاح این طرح، فرهاد زیویار استاندار لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور دارند.

افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و  کلنگ زنی طرح تولید کاغذ از سنگ در ازنا از دیگر برنامه های سفر معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در لرستان بود که انجام شد.

علاوه بر این حضور در گلزار شهدای الیگودرز، افتتاح پارک خانواده، افتتاح ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلنگ زنی پروژه آلیاژ فخر الیگودرز با ظرفیت هفت هزار تن و بهره برداری از طرح آبیاری نوین در سطح ۱۴۰ هکتار اراضی شهرستان الیگودرز از دیگر برنامه‌های سفر وی به لرستان است.

۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، هفته دولت امسال در استان لرستان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌ شود.

برچسب‌ها هفته دولت لرستان ازنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت لرستان ازنا هفته دولت لرستان ازنا معاون رییس جمهور هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور به خصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیر عبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 6094831

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور