Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:10:12 GMT

آذربایجان غربی بدون فوتی کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۸۷۰

آذربایجان غربی بدون فوتی کرونایی

دکتر سید جلیل موسوی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰نفر به مراکز ۱۶ ساعته سرپایی مراجعه داشتند که نسبت به آمار ثبت شده در ۵ شهریور که ۱۱۲ نفر بود، افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی در استان افزود: در حال حاضر۲۵۸ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که ازاین تعداد تست ۹۶ نفر مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر در بخش کرونای استان بستری شدند که از این تعداد تست ۵نفر مثبت بود، گفت: در این بازه زمانی ۳۱ نفر مبتلای جدید ثبت شده است.

دکتر موسوی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی در استان ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۷۰ دوز واکسن کرونا در استان بین جامعه هدف بالای ۵ سال در استان تزریق شده است، افزود: ۸۴.۴ درصد از این افراد دوز اول، ۷۵.۶ درصد دوز دوم، ۳۴.۵ درصد دوز سوم و ۱.۳۶ درصد دوز چهارم را دریافت کردند.

این متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه ۴۴.۹ درصد جامعه هدف بالای ۱۸ سال در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: ارومیه با ۵۶.۱ درصد در بین این گروه هدف بیشترین آمار دریافت دوز سوم را به خود اختصاص داده و پیرانشهر با ۲۲.۹ درصد کمترین درصد را در بین شهرهای استان دارد.

دکتر موسوی پوشش واکسیناسیون ۵ سال تا ۱۱ ساله ها در نوبت اول را ۳۵.۹ درصد، و نوبت دوم را ۱۷.۷ درصد اعلام کرد و گفت: ۹۰.۴ درصد ۱۲ تا ۱۷ ساله ها در استان نوبت اول و ۷۹.۳ درصد نیز نوبت دوم را دریافت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان