Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:21:16 GMT

جانسون ما را به جهنم فرستاده است!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۸۸۳

جانسون ما را به جهنم فرستاده است!

روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی دیلی میل امروز در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون، به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی، که دامن گیر آنها شده، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است: در روزهای اخیر به میلیون‌ها خانواده انگلیسی هشدار داده شده که خودشان را برای تورم دو رقمی آماده کنند، امری که باعث می شود سطح معیشتی در انگلیس به پایین ترین سطح از زمان دهه ۵۰ میلادی تاکنون سقوط کند.

بنابراین گزارش، این اتفاقات در شرایطی در حال رخ دادن است که پس از افزایش ۸۰ درصدی قیمت انرژی در انگلیس، پس اندازهای ۶ میلیون خانوار انگلیسی در معرض نابودی قرار گرفته است.

مخاطبان روزنامه دیلی میل نیز واکنش های متعددی به این رخدادها نشان داده و با ارسال کامنت هایی دولت بوریس جانسون را به باد انتقاد گرفته اند.

یکی از کاربران در این باره در وبگاه دیلی میل نوشت است: بریتانیای بزرگ در حال تبدیل شدن یک کشور شکست خورده است، جانسون ما را به جهنم فرستاده است.

کاربر دیگری از مخاطبان این روزنامه نوشته است: دولت انگلیس میلیون ها دلار صرف اعزام نیرو به اوکراین می کند، مردم انگلیس باید در صف اول اولویت های دولت شان قرار داشته باشند، اما متاسفانه هم اکنون در انتهای صف هستند!

گفتنی است در روزهای اخیر بحران افزایش قیمت انرژی در انگلیس به حدی بالا گرفته که برخی نهادهای امنیتی این کشور درباره آغاز آشوب های خیابانی بر سر سوخت هشدار داده اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بوریس جانسون بحران انرژی انگلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دیلی میل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از دستاوردسازی دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد. درحالی‌که ایشان آمدند و تورم به بالای ۴۵ درصد براساس گزارش مرکز آمار و بالای ۵۰ درصد براساس گزارش بانک مرکزی رسید. حالا پس از سه سال رسیدن به تورم نقطه به نقطه بالای ۳۰ درصد را دستاوردسازی می‌کنند.

این روزنامه نوشته است: دولت محترم حتی خلاقیت در تولید مفاهیم و اصطلاحات را نیز ندارد. آواربرداری را قبلاً دیگران مصرف کرده‌اند. همچنین دوستان همین دولت هنگامی که در مصدر ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند آنچه را که تحویل گرفتند، ویرانه معرفی کردند، ولی روزی که رفتند امثال سعید مرتضوی را بر دادستانی تهران حاکم کردند تا حتماً چنان فردی آن ویرانه را آباد کند؟! درستی یا نادرستی آواربرداری مسئله مردم نیست. فرض هم کنیم درست است فقط در چند خط و نه چند هزار صفحه بفرمایید اگر روزی توانستید آواربرداری را تمام کنید نقشه راه شما برای ساختن این زمین خالی چیست؟ چشم‌انداز دارید؟ آن را بنویسید. در سخنان خود بازتاب دهید. لطفاً به سدسازی در سریلانکا ارجاع ندهید اول درباره بلوچستان حرف بزنید. از چای دبش بگویید. از تحقق وعده‌های داده‌شده و...

دیگر خبرها

  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد