Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:16:37 GMT

مدرسه ۱۲ کلاسه قدس کنگان با حضور وزیر نفت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۰۲۷

مدرسه ۱۲ کلاسه قدس کنگان با حضور وزیر نفت افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان صبح امروز در ارتباط ویدیویی با وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس به مناسبت هفته دولت صبح امروز با دستور وزیر نفت مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر افزود: این پروژه در زیربنای ۱۶۹۲ و محوطه‌سازی ۲۸۳۸ متر مربع صورت گرفته است.

وی با تشریح جزئیات بیشتر از این مدرسه ادامه داد: ۲۳۴ متر طول دیوار کشی مدرسه حافظ شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: مدرسه ۶ کلاسه حافظ در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تا به امروز علاوه‌بر افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی استان که قریب به ۱۰ سال از شروع آن گذشته بود چندین مدرسه در سطح شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره آموزش و پرورش شاهرود ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، ابراز داشت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

تقدیر از معلمان جهادی

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

عقب ماندگی در فضای آموزشی

رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود ضمن بیان اینکه شورای آموزش و پرورش با محوریت هفته معلم و فضای آموزشی برگزار می‌شود، ابراز داشت: متأسفانه طی چند سال اخیر تعداد مدارس دو شیفت دو برابر شده و این عقب ماندگی باید جبران شود.

موسوی ضمن بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی با عنوان نقش دستگاه‌ها در ارج نهادن مقام معلم برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه مجازی خاطرات معلمان دیگر عنوان برنامه‌های این هفته که با وجود سه هزار و ۴۸۰ فرهنگی بازنشسته می‌توان از این موهبت به خوبی بهره برد.

وی افزود: برگزاری مسابقه با محوریت کتاب شهید مطهری و مسابقه خاطرات زندگی یک معلم از زبان فرزندان فرهنگی و پیاده روی فرهنگیان در جاده سلامتی تا اردوگاه شهید رجایی دیگر رویداد مهم هفته معلم را در بر دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید موسوی با حضور مدیر کل و دیدار با امام جمعه شهرستان دیگر برنامه‌های هفته معلم هستند.

کد خبر 6092175

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند