Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ‍ جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوسازی مدارس استان امروز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و اعضای کارگروه شورای امر به معروف و نهی از منکر نوسازی مدارس برگزار شد. مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهیدان رجایی و باهنر و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان نمود: رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه عمومی و همگانی می باشد و همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه افزود: این اداره در کنار اقدامات اصلی خود جهت ساخت، مقاوم سازی و تجهیز مدارس و احداث نمازخانه های مدارس با تجهیزات کامل که خود از فعالیت های فرهنگی محسوب می شود، در دیگر زمینه های فرهنگی هم فعال بوده از جمله اقداماتی که در این راستا صورت گرفته برگزاری دوره های آموزشی مرتبط، تشكیل منظم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منكر، برگزاری نماز جماعت، برگزاری مراسمات دینی و مراسم قرائت زیارت عاشورا اشاره نمود. مهندس نظری با اشاره به طرح آجر به آجر و پویش صحن حرم، مدرسه ام که به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در کشور می شود؛ بیان نمود: اجرای این پویش سبب افزایش انگیزه در بین دانش آموزان در جهت انجام کارهای خیر و نیکوکارانه می گردد. معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم. در ادامه این نشست گزارشی از فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی مسئولان کارگروه ارائه شد و طرفین به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند. و در پایان ابلاغ اعضا کارگروه توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان صورت پذیرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوسازی مدارس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوسازی مدارس مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران