Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری آریا-عزیزالله محمدی گفت: 27 سال است که در بالاترین سطح فوتبال حضور دارم و از سال 74 به مدت 11 سال در هیئت مدیره فجر سپاسی فعالیت می‌کردم.
به گزارش خبرگزاری آریا، عزیز‌الله محمدی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال درباره آخرین برنامه‌های خود قبل از برگزاری انتخابات اظهار داشت: من بعد از اینکه از سازمان لیگ رفتم در اتحادیه فوتبال مشغول به کار شده و به نوعی در کنار فوتبال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره قبل انتخابات هم دوستان زیادی به من گفتند که شرکت کنم، اما زمینه را مناسب ندیده و گفتم عزیزی خادم جوان است یا بقیه نامزد‌ها شاید بتوانند کاری انجام بدهند. الان شرایط فرق کرده و می‌بینیم وضع فوتبال خیلی نابسامان است. ناهنجاری و بی نظمی و درگیری در فوتبال زیاد شده و تنش‌های زیاد هم به وجود آمده است. در طول این مدت افراد زیادی از اهالی فوتبال، اعضای مجمع، پیشکسوتان با من ملاقات کردند و درخواست داشتند تا در انتخابات شرکت کنم. 27 سال است که در بالاترین سطح فوتبال حضور دارم و از سال 74 به مدت 11 سال در هیئت مدیره فجر سپاسی فعالیت می‌کردم. در سال 80 هم به مدت یک سال و نیم عضو هیئت رئیسه فدراسیون بودم. تا سال 90 به مدت 6 سال عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هم بوده ام. 4 سال هم رئیس لیگ و نایب رئیس فدراسیون بودم. 4 سال در لیگ قهرمانان آسیا عضو فعال بودم.
 نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال افزود: در زمان من ما اولین کشوری بودیم که آیین نامه حرفه‌ای سازی را نوشتیم و به AFC ارسال کردیم. من مستقل و به درخواست اهالی فوتبال، برای اصلاح و تغییر آمده ام. زمانی که 4 سال لیگ را اداره می‌کردم گاهی به شوخی یا جدی در روزنامه‌ها می‌گفتند فدراسیون را فلانی اداره می‌کند. یعنی از سازمان لیگ فدراسیون را هم اداره می‌کند. توان مدیریتی ما با دوستانی که قرار است به کار بگیریم خوب است.
 محمدی ادامه داد: از همه اهالی فوتبال حتی کسانی که مخالف نظر من باشند در فدراسیون استفاده می‌کنم. زمانی که در سازمان لیگ هم بودم یک نفر را نگفتم برود. از پیشکسوتان و نخبگان فوتبال که کار بلد باشند یعنی برای فوتبال کار کنند نه معروفیت، استفاده خواهم کرد. راستگو، صادق و پاک دست باشند که این سه شرط من است. هر کسی این شرط‌ها را داشته باشد، فرقی نمی‌کند چه کسی باشد، نه فقط پیشکسوتان، آن قدر جوان خوب و نخبه داریم که می‌توانند در فوتبال کمک کنند. در کمیته‌های مختلف فدراسیون وسازمان لیگ هم بانوان هم آقایان، جا برای کار کردن زیاد است. بعضی می‌گویند عزیزی محمدی فوتبالی نیست، اما قبل از انقلاب هم فوتبال بازی می‌کردم. سال 57-56 در مسابقات آموزشگاه‌ها با تیم هنرستان تهران شرکت کردم که الان به عنوان شهید بهشتی در خیابان 30 تیر دایر است. آن زمان قریشی نایب رئیس فدراسیون شنا بود. نعمتی هم که فدراسیون والیبال بود مربی ما بود.
 نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال درباره پرداخت طلب ویلموتس نیز گفت: الان یک پرونده در دادگاه داریم که باید ببینیم چه می‌شود. در هر صورت چه بخواهیم چه نخواهیم تا مدتی که فیفا اعلام کرده پول او را از فدراسیون خواهند گرفت، یعنی فیفا با من نوعی طرف نیست، بلکه فدراسیون فوتبال طرف است. حتی اگر پول نداشته باشیم مجبور می‌شوند از پول فیفای ما بردارند. با اینکه گفتند بر نمی‌داریم، اما احتمالا از پولی که آن جا داریم پرداخت می‌کنند، و بعد که حکم داده شد آن موقع می‌شود از آن‌ها پس گرفت. اگر پول ویلموتس را ندهیم دچار مشکل خواهیم شد، مثل پنجره نقل و انتقالات که برای همه می‌بندند و برای ما هم مشکل ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال نامزد انتخابات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!

 جرارد پیکه در مصاحبه‌ای مدعی شد که اگر بارسلونا نبود، او در سن ۳۰ سالگی بازنشسته می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، اسطوره بارسلونا، در مصاحبه‌ای اطمینان داد که تنها عشق او به باشگاه بوده که او را در آخرین بخش از دوران حرفه‌ای نجات داده است. ستاره سابق ۳۷ ساله در نوامبر فصل گذشته به‌طور ناگهانی بازنشسته شد و از بسیاری از دستمزدهایش که از قراردادش باقی مانده بود صرف نظر کرد تا به وضعیت اقتصادی باشگاه کمک کند.

این مدافع میانی ۱۵ سال را در تیم اصلی بارسلونا گذراند. او در نوجوانی آکادمی را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست. در سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال حضور در شیاطین سرخ به بارسا بازگشت. در این گفت‌وگو از او پرسیده شد که آیا پس از بازگشت به بارسلونا شانس رفتن به منچستر یونایتد یا منچستر سیتی را داشته و مایل به این انتقال بوده است یا خیر.

او پاسخ داد: «نه نه، واقعا نه. در دوران بازی‌ام، لحظه‌ای بود که اگر بارسلونا نبود فوتبال را رها می‌کردم. وقتی که ۳۰ ساله بودم اگر بارسلونا نبود فکر نمی‌کنم که می‌توانستم برای تیم دیگری بازی کنم. چون خسته بودم، قبل از آن یک دوران طولانی را گذرانده بودم و بارسلونا برایم همه چیز بود.

اگر پس از آن چهار یا پنج فصل بعد بازی کردم به این دلیل بود که در بارسلونا بودم و عشقم به این باشگاه حس عجیب و بی‌سابقه‌ای بود‌. در غیر این صورت مطمئن نیستم که می‌توانستم فوتبالم را ادامه دهم و قطعا بازنشسته می‌شدم.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز