Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:42:28 GMT

بازداشت عضو شاخه نظامی «جهاد اسلامی»/ بیانیه گردان‌های قدس +ویدئو

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۱۱۰

بازداشت عضو شاخه نظامی «جهاد اسلامی»/ بیانیه گردان‌های قدس +ویدئو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای درباره درگیری‌ها صبح امروز دوشنبه در شهرک «قباطیه» در جنوب جنین و بازداشت یکی از اعضای خود اعلام کرد: نظامیان اشغالگر صبح امروز دوشنبه به شهرک قباطیه یورش بردند و خانه «علاء زکارنه» یکی از رزمندگان مقاومت (عضو شاخه نظامی جهاد) را محاصره کردند؛ ولی او حاضر نشد خود را تسلیم کند و تا به پایان رسیدن مهماتش به مقاومت ادامه داد و در نهایت به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مجاهدان گردان‌های قدس در شهر قباطیه، دلیرانه با نظامیان اشغالگر مقابله کردند و درگیری‌های شدید در مجاورت خانه علاء زکارنه که بیش از یک ساعت و نیم در محاصره نظامیان صهیونیست بود، رخ داد.

گردان‌های قدس در پایان تأکید کرد: ما در «گردان‌های قدس- گروه قباطیه» بر آمادگی خود برای مقابله با نظامیان اشغالگر تأکید می‌کنیم و این تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی ما را از انجام وظیفه خود برای مقاومت در همه زمان‌ها و مکان‌ها علیرغم کمبود امکانات باز نمی‌دارد. سلاح ما آماده و جهادمان مستمر است و نتیجه آن، پیروزی یا شهادت خواهد بود.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر، علاء زکارنه را به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

به گفته این منابع، شمار زخمی‌های یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک قباطیه و درگیری آنها با رزمندگان مقاومت تا کنون به ۱۱ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 5575949

منبع: مهر

کلیدواژه: کرانه باختری شهر جنین گردان های قدس مقاومت فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی عراق ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین اوکراین فلسطین سوریه اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه ایران تایوان حزب الله لبنان نظامیان اشغالگر گردان های قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت