Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@18:37:48 GMT

چگونه میز و صندلی اداری خود را ست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۳۴۶

چگونه میز و صندلی اداری خود را ست کنیم؟

انجام این کار نیاز به دانش بالا و مهارت کافی دارد. اما خوشبختانه کسب این دانش ساده بوده و کاملاً رایگان است. کافیست در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با چند نکته مهم در خصوص ست کردن میز و صندلی اداری آشنا شوید.

روش های ست کردن صندلی و میز اداری

برای همه انسان ها، هماهنگی میان طرح، نقش و رنگ دلنشین و خوشایند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در طبیعیت نیز عناصر مختلف از لحاظ رنگی با یکدیگر ست شده و یک هارمونی زیبا می سازند. این مسئله موجب شده تا ست کردن صندلی و میز اداری در یک محیط کاری، به دغدغه اصلی مدیران تبدیل شود.

برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا و چشم نواز، لازم است کار خود را با ست کردن میز و صندلی اداری آغاز کنید. چرا که این دو عنصر، اصلی ترین تجهیزات یک دفتر کاری به شمار می آیند. در ادامه شما می توانید سایر عناصر و تجهیزات را در هماهنگی با این دو ابزار، خریداری کنید.

شاید این کار در سخن ساده باشد اما در عمل کمی چالش برانگیز است. برای اینکه در ست کردن میز و صندلی اداری موفق عمل کنید، لازم است با چند نکته مهم آشنا شوید.

از یکسان سازی بپرهیزید

برای ست کردن دو موضوع مختلف، لازم نیست آن دو را کاملاً شبیه یکدیگر کنیم. کافیست تلاش خود را برای ایجاد یک هارمونی متعادل به کار بگیریم. در رابطه با ست کردن صندلی و میز اداری به هیچ عنوان نمی توانید متریال مصرفی و یا رنگ آنان را یکسان کنید.

چرا که اغلب میزهای اداری از متریال های سخت همچون شیشه، چوب و فلز ساخته می شوند. این در حالیست که در ساخت صندلی های اداری از متریالی همچون چرم، پارچه و یا مصنوعات منعطف استفاده می شود. بهتر است در زمینه ست کردن مبلمان های اداری، یکسان سازی را کنار گذاشته و به فکر ایجاد یک هماهنگی متعادل باشید.

صندلی و میز اداری را بر اساس یک سبک ست کنید

بهترین راهکار برای ست کردن میز اداری و صندلی اداری، هماهنگ ساختن آنان بر اساس یک سبک از دکوراسیون است. برای این کار لازم است در وهله اول سبک حاکم بر دکوراسیون دفتر را مورد توجه قرار دهید. برای مثال اگر دکوراسیون شرکت شما از سبک کلاسیک پیروی می کند، از همین سبک برای ست کردن مبلمان اداری خود استفاده کنید.

اگرچه تنوع گسترده ای در متریال انتخابی سبک های مختلف وجود دارد. اما عموماً مبلمان های کلاسیک از یک میز اداری چوبی و یک صندلی چرمی تشکیل می شوند. هرچقدر میز اداری ابعاد بزرگتر و نقوش بیشتری داشته باشد، نیاز به خرید صندلی بزرگ و با کیفیت، پر رنگ تر می شود.

انتخاب بهترین میز اداری برای محل کار، دارای ملاحظاتی است که باید بدان توجه نمود. کیفیت، فضا و اندازه ی مورد نظر و همچنین زیبایی متریال، از جمله مواردی است که می توان بدان اشاره کرد. متریال های انتخابی نیز از قبیل شیشه، استیل، ام دی اف و همچنین رنگ می توانند در ایجاد فضایی دل انگیز و آرامش بخش برای فعالیت های روزانه بسیار مفید عمل کنند.

به طور عکس، مبلمان های اداری مدرن از یک میز شیشه ای و صندلی های پارچه ای ساخته می شوند. ترکیب این دو عنصر با یکدیگر، جلوه ای خاص به تجهیزات اداری شما می دهد. عموم فروشگاه ها ترکیب مناسبی از متریال های مختلف می سازند که بر اساس سبک و هماهنگ شده است. شما می توانید برای ایجاد بهترین ست از این نمونه ها خریداری کنید.

نظر فروشنده را بپرسید

فروشندگان لوازم اداری و یا پشتیبان های فروشگاه های اینترنتی، تجربه بسیاری در رابطه با ست کردن میز و صندلی اداری دارند. اگر خود را در انجام این امر با تجربه تصور نمی کنید، از تجربه آنان برای خرید مبلمان اداری استفاده کنید. بدین منظور شما می توانید یک میز اداری انتخاب کرده و نظر فروشنده را برای خرید صندلی جویا شوید.

بر اساس رنگ و طرح ست کنید

راهکار موثر دیگر، ست کردن بر اساس رنگ و یا طرح است. این موضوع به خصوص در خرید مبلمان اداری مدرن به شما کمک می کند. شما می توانید از یک رنگ سازمانی برای هماهنگ سازی عناصر مختلف استفاده کنید. استاده از طرح و یا لوگو شرکت نیز به همین میزان کمک کننده خواهد بود.

در اغلب مواقع مشتریان در برخورد با اینگونه محیط ها، رنگ سازمانی را دنبال کرده و نگاه خود را به خوبی در داخل شرکت می چرخانند. این نوع بازی با ذهن، کمک می کند تا حس اعتماد در مشتریان تقویت شود. ایجاد یک هارمونی رنگ زیبا نیز به همین میزان موثر عمل می کند.

شما می توانید برای انتخاب رنگ از انواع پالت های رنگی گرم، سرد و یا خنثی استفاده کنید. ترکیب هوشمندانه این پالت ها نیز در اغلب مواقع مثبت عمل می کند. برای مثال ترکیب رنگ خنثی طوسی و رنگ هیجان انگیز زرد، موجب ایجاد یک دکوراسیون خاص و ویژه می شود.

در زمان ست کردن مبلمان اداری، کارکرد آنان را از بین نبرید

وسواس در انتخاب صندلی و میز اداری و هماهنگ سازی این دو عنصر، در بسیاری از موارد موجب اختلال در کارکرد آنان می شود. برای مثال برخی مدیران بدون در نظر گرفتن ابعاد فضا اقدام به خرید یک ست هماهنگ از میز و صندلی می کنند. یا در مواردی نیاز کارمندان و آسایش او را قربانی ویژگی های ظاهری مبلمان اداری می کنند.

به خاطر داشته باشید، ست و هماهنگ سازی مبلمان اداری، آخرین اولویت شما هنگام خرید میز اداری و صندلی اداری خواهد بود. در وهله اول می بایست آسایش کارمندان و سپس کیفیت مبلمان مورد توجه قرار بگیرد. در نهایت به فاکتور زیبایی اهمیت داده و از طریق ست کردن مبلمان ها، ظاهری ویژه و جذاب ایجاد کنید. ست کردن میز و صندلی اداری کار چندان سختی نیست. کافیست این تجهیزات اداری را از لحاظ رنگ، طرح و یا سبک هماهنگ کنید. همچنین در حین هماهنگ سازی این دو عنصر، به میزان تطابق آن با محیط دفتر و سایر تجهیزات اداری اهمیت دهید. برند faramin.com معتبرترین تولیدکننده ایرانی مبلمان اداری، با تولید انواع میز و صندلی های اداری شما را در انتخاب و ساخت یک ست هماهنگ کمک می کند.

تنها به ست کردن صندلی و میز اداری اکتفا نکنید

به طور حتم شما میز و صندلی اداری خود را برای ایجاد جلوه ای زیبا و چشم نواز ست می کنید. اما ست کردن میز و صندلی به تنهایی نمی تواند نیاز شما را برای ساخت یک دکوراسیون خاص برطرف کند. برای دستیابی به این هدف لازم است در حین هماهنگ سازی میز اداری و صندلی اداری، به هماهنگی آن با دکوراسیون محیط و سایر تجهیزات اداری نیز فکر کنید.

کد خبر 1667532

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ست کردن مبلمان تجهیزات اداری شما می توانید مبلمان اداری استفاده کنید هماهنگ سازی دو عنصر میز اداری برای ایجاد مبلمان ها ایجاد یک بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!