Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:27:55 GMT

آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی در جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۳۵۵

آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی در جهرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی به طور حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سالن دانشکده پرستاری جهرم برگزار شد.

در آزمون جامع علوم پایه، ۳۱ دانشجو و در آزمون جامع پیش کارورزی، ۴۲ دانشجو شرکت داشتند.

شرط ورود دانشجویان پزشکی به دوره فیزیو پاتولوژی، بدست آوردن حد نصاب نمره در آزمون جامع علوم پایه و شرط ورود به دوره اینترنی بدست آوردن حد نصاب نمره در آزمون جامع پیش کارورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون توسط اداره کل آموزش دانشگاه علوم پزشکی جهرم و با همکاری واحد حراست، مرکز فوریت‌های پزشکی برگزار شده است.

کد خبر 5576031

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم دانشگاه علوم پزشکی جهرم آزمون استخدامی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل آزمون جامع علوم پایه آزمون جامع پیش کارورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه های علوم پزشکی محل آزمون برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می شود و آزمون ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه تا صبح پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/ در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارت آزمون از یکشنبه ۸ اردیبهشت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد فرصتی برای تمامی داوطلبانی که درباره نقص مدرک به آنها اطلاع داده شده، فراهم شده است که از یکشنبه ۹ اردیبهشت تا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بتوانند با ورود به سایت مرکز سنجش، نسبت به رفع نواقص مدارک اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار شرکت کننده در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اظهار داشت: تعداد ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر داوطلب این دوره از آزمون دستیاری شده اند.

نوروزشمسی درباره برگزاری آزمون و اعلام کلید آزمون و نحوه اعتراض به سوالات خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود. از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

وی گفت: پیش بینی می کنیم کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می شود.

به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6090410

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • ۴ نفر در آزمون سراسری دستگیر شدند
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد