Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:11:00 GMT

بحران رهبری در حزب جمهوریخواه آمریکا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۴۲۳

بحران رهبری در حزب جمهوریخواه آمریکا

«آدام کینزینگر»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا گفت که جمهوری‌خواهان در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره با یک «مشکل واقعی» مواجه اند، زیرا دچار ضعف رهبری در مجلس سنا و نمایندگان هستند.

به گزارش مشرق، کینزینگر در مصاحبه با برنامه «میت د پرس» شبکه خبری ان بی سی اظهار داشت: جمهوریخواهان دچار مشکل هستند زیرا رهبری ندارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا این حزب را رهبری نمی کند و به خواسته تیلور گرین نماینده جمهوریخواه عمل می کند.

کینزینگر همچنین درباره میچ مک کانل رهبر اقلیت سنا گفت:  او تلاشی برای نجات سنا نمی کند. ما رهبر نداریم و عجیب نیست که اساسا آنچه را که دونالد ترامپ می گوید باور می کنیم.

با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای، رقابت برای کنترل کنگره بین دموکرات ها و جمهوری خواهان شدیدتر شده است.

در حالی که نامزدهای حزب جمهوری خواه، دولت بایدن را به اتهام سوء مدیریت اقتصادی و ایجاد تورم بالا مورد انتقاد قرار می دهند، دموکرات ها به شدت بر سر حقوق سقط جنین مبارزه می کنند و به دنبال این هستند که جمهوری خواهان را در این موضوع افراطی معرفی کنند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان که در اوایل سال جاری از برتری در مقابل دموکرات ها در انتخابات ماه نوامبر برخوردار بودند، اکنون در حال از دست دادن موقعیت خود هستند در حالی که پیش‌بینی‌ها به سمت دموکرات‌ها تغییر می‌کند.

حزب جمهوری‌خواه همچنین درگیر اختلافات داخلی  بین ترامپ و مک ‌کانل است. رهبر اقلیت سنا پیشتر گفته بود مجلس نمایندگان به احتمال زیاد بیشتر از سنا کرسی هایش را از دست خواهد داد. ترامپ خواستار برکناری مک کانل از سمت رهبری اش شده است.

کینزینگر، از  اعضای کمیته منتخب مجلس نمایندگان  است که درباره حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا تحقیق می کند. وی  روز یکشنبه گفت: یکی دیگر از مسائل نگران کننده در مورد حزب جمهوری خواه که در نوامبر برگزار می شود، انتخابات ۲۰۲۰ است که بسیاری همچنان به دروغ ادعا می کنند که در آن تقلب شده است.

وی در این زمینه گفت: این کشور نمی تواند خارج از دموکراسی به حیات خود ادامه دهد. این موضوع به جنگ قدرت بین گروه‌هایی از نژادهای مختلف، از قومیت‌های مختلف، از مذاهب مختلف تبدیل خواهد شد، زیرا چیزی که ما را در کنار هم نگه می‌دارد این باور است که می‌توانیم آزاد و مستقل باشیم.

انتخابات میان دوره ای آمریکا سه شنبه، ۸ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. در این انتخابات، برای تعیین تکلیف تمام ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا رای‌‍‌گیری صورت خواهد گرفت. همچنین در این انتخابات، تکلیف فرماندارانِ جدید ۳۶ ایالت آمریکا مشخص خواهد شد. این انتخابات اولین انتخابات پس از سرشماری ۲۰۲۰ در آمریکاست و از این حیث نیز بسیار حائز اهمیت است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت حزب جمهوری خواه آمریکا کنگره امریکا برجام خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجلس نمایندگان جمهوری خواهان حزب جمهوری دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی