Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به رفع ابهامات آیین‌نامه‌های شورای صدور پروانه ساخت و شورای صدور پروانه نمایش گفت: تلاش ما این است که فیلم‌ها با ارزش‌های جامعه ایمانی ما بیشترین مطابقت را داشته باشد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به توقف پخش سریال نمایش خانگی جیران به دلیل شکایت شاکی خصوصی و اعلام جرم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به دو فیلم سینمایی دینامیت و گشت ۳، آیا نمی‌توان تدبیری اندیشید تا در مرحله اولیه از صدور پروانه نمایش فیلم‌هایی که چنین مشکلاتی دارند جلوگیری کرد؟، گفت: صدور مجوز و پروانه نمایش این فیلم‌ها در دوره قبل بوده و حتی پخش فیلم دینامیت، بدون اینکه من اظهار نظری درباره کم و کیف آن بکنم، قبل از دولت سیزدهم یعنی از تیرماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هم اکنون در شورای صدور پروانه ساخت و شورای صدور پروانه نمایش، آیین‌نامه‌های خود را به‌روز می‌کنیم تا چنین اشکالاتی دیگر بروز پیدا نکند؛ البته بخشی نمایش خانگی، در حوزه فعالیت این دو شورا نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انتخاب افراد جدید این شوراها از ابتدای دولت مردمی انجام شده است، اظهار کرد: با شفاف‌سازی و رفع ابهامات مربوط به آیین‌نامه‌های این دو شورا، هم اکنون در مرحله قرار دارد که ان‌شاءالله از این پس بسیار کم شاهد شکل‌گیری مواردی این چنینی خواهیم بود.

اسماعیلی ادامه داد: تلاش ما این است دیگر فیلمی نداشته باشیم که با آن مجوز بدهیم ولی بعدا دچار مشکل شود. البته مجوزهای این فیلم‌ها بعضاً برای دولت قبل است و الان الحمدالله ما در این مسئله به شفاف‌سازی رسیدیم که اهالی فرهنگ و هنر بدون دغدغه مسائل‌شان را انجام دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شورای نمایش ما متشکل از ۹ نفر از برجستگان فرهنگ و هنر است، گفت: اعضای این شورا فیلم ها را مشاهده می‌کنند و اگر اشکالی داشته باشد آن را برطرف می‌کند؛ این‌ رفت و برگشت طبیعی است و تلاش ما این است که این فیلم‌ها با ارزش‌های جامعه ایمانی ما بیشترین مطابقت را داشته باشد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای صدور پروانه پروانه نمایش فیلم ها تلاش ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه