Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:34:27 GMT

جذب ۲ سرمایه‌گذار خارجی در گلستان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۵۹۶

جذب ۲ سرمایه‌گذار خارجی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روح‌اله صلبی مدیرکل اقتصادی و دارایی گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار‌ کرد: یک هزار و ۳۵ میلیارد ریال سهم تبصره ۱۸ استان بوده که تاکنون ۳ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال مصوب و به بانک ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: از این میزان ۲۳ هزار و ۳۳۹ ریال سرمایه ثابت و ۱۲ هزار و ۴۲۰ ریال سرمایه در گردش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان خاطرنشان کرد: این تسهیلات مربوط به ۲ هزار و‌۱۴۱ پرونده بوده که تاکنون ۹۴۷ میلیارد ریال آن توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

صلبی بیان کرد: یکی از اقدامات این اداره‌کل شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که تاکنون ۱۶۸ شاخص سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۰۸ فرصت پیش طرح توجیهی آن تدوین و ارائه شده که ۴۱ عنوان هم در سامانه سرمایه‌‌گذاری خارجی وزارت اقتصاد بارگذاری شده است.

صلبی بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده در سال جاری موفق شدیم دو مجوز سرمایه‌گذاری را به مبلغ یک و نیم میلیون دلار را اخذ کنیم.

وی گفت: این مجوزها در‌حوزه راهداری و ساختمان سازی بوده است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل اقتصادی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداسیما، وحیده رخشانی گفت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.   معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست‌ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری‌های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی  است.   او ادامه داد: سفارش تهیه تعداد ۱۶۰۰ محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.   به گفته رخشانی، بالغ بر ۱۲۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.   سرپرست صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  فرصت‌ها و بسته‌های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر