Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@12:36:49 GMT

جزئیات کتک‌کاری ۲ زن بی‌حجاب با همسر و دختر یک شهید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۵۹۷

جزئیات کتک‌کاری ۲ زن بی‌حجاب با همسر و دختر یک شهید

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید منصور خادم صادق درپی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در یک بازار شیراز مورد ضرب و شتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند که با حکم قضائی، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، لطف‌الله شیبانی اظهار کرد: یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند به صورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به جا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دو خانم بدحجاب در واکنش به این تذکر لسانی، اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل، به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند. از غروب روز یکشنبه ششم، فرمانداری شیراز به مسئله ورود پیدا کرده و با همکاری دادستان شیراز درحال پیگیری موضوع هستیم.

فرماندار شیراز افزود: دوربین‌های مستقر در محل درحال کنترل توسط مأموران انتظامی است تا افراد ضارب شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی شوند، دستور قضائی برای شناسایی و بازداشت دو زن ضارب و هتاک صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: جراحت خاصی در اثر این رخداد برای دختر و همسر شهید بزرگوار به وجود نیامد اما درگیری، فحاشی و ضرب و شتم از سوی دو زن بدحجاب انجام شده است.

منبع: رکنا

کد خبر 600631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران بی حجابی بد حجابی جریمه نقدی بدحجابی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالاها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشورهای همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشورهای همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6094318

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم