Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون اسکیت در نشست خبری 

رئیس فدراسیون اسکیت در نشست خبری خود که صبح امروز(یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت:

اسکیت رشته ای خانوادگی و همگانی است که باید آن را ترویج دهیم. اعتقاد دارم وقتی بچه ای به اسکیت رو می آورد، کل خانواده درگیر این رشته می شود.

به گزارش طرفداری، مجید هنرجو افزود:

در حال حاضر هم لیگ های مختلف در بخش های مختلف در حال برگزاری است و هم ملی پوشان در اردو هستند تا برای مسابقات بیشتر آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اسکیت ۱۲ رشته داریم که ۹ رشته فعال است و هر رشته هم دارای ماده های مختلف است که پرداختن به آن ها کار دشواری است.

رئیس فدراسیون اسکیت درباره حضور این رشته در المپیک پاریس گفت:

من فکر می کنم برای ما مهم تر از المپیک، بازی های آسیایی در پیش داریم که در 4 رشته در آن حضور خواهیم یافت. خوشبختانه در بخش سرعت و فری استایل صاحب سبک هستیم و می توانیم در آن ها به کسب سکو در هانگژو هم امیدوار باشیم. با تعویق یک ساله بازی های آسیایی، اردوهای تیم ملی را تعطیل کردیم اما از هفته آینده اردوهای تیم ملی را استارت خواهیم زد.

وی افزود:

برای المپیک پاریس هم شاید تنها در یک رشته اسکیت برد به سهمیه برسیم که اگر بتوانیم به این اتفاق برسیم، اتفاق خوبی است زیرا در آن سرمایه گذاری انجام نداده ایم و تازه با برنامه ریزی در حال ایجاد زیر ساخت های مناسب برای این رشته هستیم. البته با شرایط بودجه ای که در اختیار ما قرار گرفته کار خیلی سخت است.

هنرجو تصریح کرد:

ما به تازگی یک تفاهمنامه همکاری با فدراسیون دانش آموزی منعقد کرده ایم و باید ورزش اسکیت را از همان مدارس آغاز کنیم تا این رشته بیشتر از قبل ترویج داده شود. ‌این مسیر از گذشته توسط دوستان استارت زده شده و ما هم و در این شرایط ما سعی می کنیم آن را به شکل بهتری پیش ببریم.

وی درباره اینکه نظرش درباره مجمع کمیته ملی المپیک و انتخاب شخص محمود خسروی وفا گفت:

ما روز گذشته یک انتخابات بدون مشکل و حاشیه ای شاهد بودیم و اصلا فکر نمی کردم برگزار شود اما خوشبختانه برگزار شد آن هم در بهترین شرایط که همه شاهد آن بودیم. خسروی وفا آدم بسیار خوبی است و با توجه به تجربه و پتانسیل کاری که از او سراغ داریم او می تواند به کمیته ملی المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در پایان در مورد بازی های جهانی  اسکیت بیان کرد:

این بازی ها آبان ماه در ارژانتین برگزار می شود که در حال برنامه ریزی جهت برگزاری اردوها برای حضور قدرتمند در این بازی ها هستیم.

اخبار داغ 

اخاذی ۱۳ میلیون یورویی برادر و دوستان پل پوگبا از ستاره تیم ملی فرانسه شجاع خلیل‌ زاده: واقعا می‌ خواهم به پرسپولیس برگردم ورود سرمایه‌گذاران خارجی به لیگ برزیل برای کاهش فاصله با لیگ‌های اروپایی شکست شوکه کننده پورتو در شبی که طارمی پنالتی از دست داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون اسکیت بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

کد خبر 6088858

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش